AFC Ajax in de Europa League 20/21

erka

Well-known member
Hoezo? 6 goals en 7 assists als rechtsbuiten bij Fiorentina dat slecht draait dit seizoen. Beduidend betere cijfers dan Bernardeschi. Die transfer gaat er gewoon komen.

Dat zijn er ongeveer net zoveel als Hans Hateboer, als rechtsachter/rechtshalf.
 

Janssen

Well-known member
Hier alleen komen posten om het elftal van Juventus even neer te zetten als over the hill en matig ingekocht. Dan ben je wel lekker bezig inderdaad.

Er was een discussie gaande of ze topfavoriet waren voor de CL of niet. Als je dat ziet als een aanval spoor je echt voor geen meter.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wie zegt dat ik dat zie als een aanval?

Ik zie dat je druk bezig bent om de kwaliteit van Juventus te bagatelliseren. En dan vind ik het opvallend dat je je verder niet laat zien hier.
 

Janssen

Well-known member
AFC Ajax in Europa: AFC AJAX-JUVENTUS

AFC Ajax in Europa: AFC AJAX-JUVENTUS

Wie zegt dat ik dat zie als een aanval?

Ik zie dat je druk bezig bent om de kwaliteit van Juventus te bagatelliseren. En dan vind ik het opvallend dat je je verder niet laat zien hier.

Ik bagatelliseer helemaal niks. En wat bedoel je ik hemelsnaam met verder niet laten zien hier?
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Rare vraagstelling dan.

Als je dat niet snapt.

Je rept met geen woord over de wedstrijd of over het spel van Ajax en zodra er twijfel ontstaat of Juve wel titelkandidaat is, duik je op om dat even rap te ontkrachten.

Dat vind ik merkwaardig en opvallend, aangezien ik je hier ken als liefhebber.
 

SanMark.

Well-known member
Als je dat niet snapt.

Je rept met geen woord over de wedstrijd of over het spel van Ajax en zodra er twijfel ontstaat of Juve wel titelkandidaat is, duik je op om dat even rap te ontkrachten.

Dat vind ik merkwaardig en opvallend, aangezien ik je hier ken als liefhebber.

Behalve als het over Ajax gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De speeldata zijn bekend. Dinsdag 30 april de heenwedstrijd in Londen. Woensdag 8 mei de return in Amsterdam.

Dan lijkt mij zondag half drie tegen De Graafschap niet fijn. De bekerfinale op 5 mei kan op zichzelf wel. Zou wel leuk zijn als de zender ook een keer water bij de wijn wil doen en door mee te werken aan het vervroegen van de wedstrijd.
 

Mario

Well-known member
Als Ajax de finale speelt op 1 juni, mogen een aantal spelers daarna gelijk door naar Portugal voor de finales van de Nations League ...
 

Fregge

Well-known member
Als de gemeente Doetichem niet wil meewerken, vind ik wel dat Ajax reglementair met 3-0 wint. Gaat ook die stress niet meer op voor die uitwedstrijd.
 
Bovenaan