De Spurs zou natuurlijk de veel betere loting zijn. Zeker zonder Kane.
Maar er zitten in de halve finale geen makkelijke tegenstanders, zelfs niet voor de opponent van Ajax.
Mario bedoelt misschien dat hun historie mooier is dan die van Manchester City.
Denk dat je met City en Barca de twee topfavorieten hebt. Schat Real en Juve niet hoger in. Wel maak je kans
Dan moet je toch wel de voetbalkennis van een Valentijn Driessen hebben als je dat hebt gezegd.Van tevoren Juve absoluut wel. Die werden, mede vanwege Ronaldo, gezien als de topfavoriet voor de eindzege.
Juventus heeft behoudens Ronaldo natuurlijk waardeloos ingekocht de laatste jaren. Ik weet weet niet van wie het idee kwam om 40 miljoen voor Bernardeschi te betalen maar die zou bij Ajax en PSV niet in de basis staan. Had verwacht dat ze van de zomer al Chiesa zouden halen voor die plek.
En die keeper is ook een 200% achteruitgang tov Buffon.
Juventus heeft behoudens Ronaldo natuurlijk waardeloos ingekocht de laatste jaren. Ik weet weet niet van wie het idee kwam om 40 miljoen voor Bernardeschi te betalen maar die zou bij Ajax en PSV niet in de basis staan. Had verwacht dat ze van de zomer al Chiesa zouden halen voor die plek.
En die keeper is ook een 200% achteruitgang tov Buffon.
Dan moet je toch wel de voetbalkennis van een Valentijn Driessen hebben als je dat hebt gezegd.
Ik schatte Liverpool, City, Bayern, PSG, Real en Bar?a hoger in van tevoren. Outsider ja, maar de favoriet? Zeker niet. Dat doet echter niets af aan de prestatie van Ajax.Hahaha, toch leuk geprobeerd jongens, chapeau.
Het zal ongetwijfeld wel door een aantal zijn geroepen ja, maar jij weet net zo goed als ik dat niet elke jour- of analist serieus te nemen is.mg:
Dan heb jij dit seizoen dus geen krant of voetbalprogramma gezien.
Het zal ongetwijfeld wel door een aantal zijn geroepen ja, maar jij weet net zo goed als ik dat niet elke jour- of analist serieus te nemen is.
Ik weet niet precies wat jij gezopen hebt. Maar Pjanic, Matuidi, Can, Douglas Costa, Cancelo, Cuadrado en Higua?n zijn echt prima spelers.
Ik schatte Liverpool, City, Bayern, PSG, Real en Bar?a hoger in van tevoren. Outsider ja, maar de favoriet? Zeker niet. Dat doet echter niets af aan de prestatie van Ajax.
Bernardeschi niks vinden en dan met Chiesa als alternatief aankomen zetten. Dan beland je van de regen in de drup.
Bernardeschi niks vinden en dan met Chiesa als alternatief aankomen zetten. Dan beland je van de regen in de drup.
Die Bernardeschi waarover wij het eens zijn dat het geen geweldenaar is maakte in 16/17 bij een niet geweldig draaiend Fiorentina 11 doelpunten en gaf 4 assists. Goede statistieken bij een niet top draaiend Fiorentina zijn geen garantie op succes bij Juventus. Sowieso zijn ze te veel met Ronaldo bezig daar, dus zal een Chiesa bij Juve ook niet zijn eigen spel mogen spelen. Alles moet in dienst van Ronaldo zijn, ook al gaat Dybala daar 10x minder door renderen.Hoezo? 6 goals en 7 assists als rechtsbuiten bij Fiorentina dat slecht draait dit seizoen. Beduidend betere cijfers dan Bernardeschi. Die transfer gaat er gewoon komen.