http://nos.nl/artikel/2183277-bij-nice-zijn-ze-de-galavoorstelling-van-ajax-nog-niet-vergeten.html
Balotelli dus geschorst in het heenduel.
Van het rijtje wat Ajax kon loten is Rosenborg de zwaarst mogelijke tegenstander. Dat is een feit.... Verder moet het voor Ajax natuurlijk prima te doen zijn. Maar dat gaf ik ook al aan. Als je dit niet red verdien je het ook niet. Thuis direct vol erop vliegen en gewoon met 4 of 5 - 0 winnen. Klaar....
Hoe zat dat nou dat ie wel mee deed?
Doe ik moeilijk? Ik vond t gewoon vrij frappant dat na Nice (ook de zwaarst mogelijke tegenstander) wederom de loting niet heel gunstig uit viel. Is Sanchez trouwens nog geschorst tegen Rosenborg?Ja zet 5 G teams op een rij dan zal daar ook een zwaarste tegenstander bij zitten. Maar moet je daar dan moeilijk tegen doen als je die treft ?
In Europa blijven alleen schorsingen vanwege rode kaarten staan voor het volgende seizoen. Schorsingen vanwege gele kaarten niet.UEFA had alle schorsingen kwijtgescholden voor aanvang van de EL .
Ajax moet Rosenborg kunnen hebben. Als je van Celtic verliest dan weet je al genoeg.
Van het rijtje wat Ajax kon loten is Rosenborg de zwaarst mogelijke tegenstander. Dat is een feit.... Verder moet het voor Ajax natuurlijk prima te doen zijn. Maar dat gaf ik ook al aan. Als je dit niet red verdien je het ook niet. Thuis direct vol erop vliegen en gewoon met 4 of 5 - 0 winnen. Klaar....
Die spelen nog regelmatig Championsleague dus dat is geen schande.
Via de Champions route. Dat is veel makkelijker. Mag Nederland misschien ook proberen.
Ik had het al eerder gezegd, maar ik denk dat je beter Rosenborg kunt loten dan 1 van die Oostblokkers.
Ziggo stelt zijn gratis kanaal open voor niet-Ziggo-klanten op de avonden dat Ajax speelt.