ADO Den Haag Nieuws Topic

Pascallovic

Well-known member
Uiteindelijk wint dus de zoveelste vertolking van YNWA. Daar kunnen we nog wel tientallen andere filmpjes van vinden. Juist die acties van ADO en Ijsland waren uniek.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer, ik had dit die Hagenezen wel gegund. Wat een geweldige actie was dat. Nog steeds kippenvel als ik eraan terug denk.
 

De Wolf

Well-known member
Het was een openbare stemming dus dan weet je wel dat die actie van ADO gewoon kansloos was. Ik had vooraf IJsland verwacht, die hadden het ook wel verdiend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kon ook niet lang duren. Ik zag gisteren het bericht dat hij het vertrouwen van de leiding had.
 

delmaestro

Well-known member
Geen goede trainer, maar bij ADO is veel meer mis dan alleen een matige technische staf.

Ik ben benieuwd of ze het recht gaan trekken en met wie. Tip aan Maurice Steijn: DOE HET NIET!!!
 
G

Gast

Guest
Ik denk niet vaak dat het ontslaan van een trainer de oplossing van het probleem is. Bij Petrovic heb ik dat wel een beetje. ADO speelt de laatste weken slecht voetbal, maar vooral op tactisch gebied ook. Kijk, die spelersgroep is niet goed, dat is duidelijk, maar ik denk dat er meer uit te halen is dan Petro deed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fons Groenendijk is topkandidaat. Tsja, of je daar nou zoveel mee oplost...
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik denk niet vaak dat het ontslaan van een trainer de oplossing van het probleem is. Bij Petrovic heb ik dat wel een beetje. ADO speelt de laatste weken slecht voetbal, maar vooral op tactisch gebied ook. Kijk, die spelersgroep is niet goed, dat is duidelijk, maar ik denk dat er meer uit te halen is dan Petro deed.

Mee eens, met alleen de clown uithangen en een beetje leuk reageren voor de camera pak je geen punten.
Ongeschikt dus.
 

Jozsef

New member
Dan blijft er natuurlijk maar ??n kandidaat over. Die ook nog eens een netwerk heeft waar een paard de hik van krijgt. :duim:
 
Bovenaan