ADO Den Haag Nieuws Topic

Batigoal

Well-known member
Vergadering van ADO vanavond loopt behoorlijk uit de klauwen. Wat resulteert in het einde van o.a. Jansma bij de club. De club dagvaardigt Wang.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Als Wang een beetje de geschiedenis van ADO zou kennen , wist hij dat de sponseren nou niet voor de deur staan te trappelen om hun geld in een bodemloze put te gooien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is een hele strenge toets. Denk niet dat Wang het zo bont heeft gemaakt dat de rechter zo hard gaat ingrijpen.

Klopt, maar bij een voetbalclub gaat dat makkelijker dan in het gewone bedrijfsleven. Door Wang loopt ADO potentieel tegen serieuze sancties van de KNVB aan. Ze missen nu allerlei deadlines.
 

ALenstra

Well-known member
In dat geval kan Wang toch de geldkraan definitief dichtdraaien waardoor ADO er niks mee opschiet? Of zie ik iets over het hoofd?
 

Max

Administrator
Forumleiding
ADO Den Haag Nieuws Topic

In dat geval kan Wang toch de geldkraan definitief dichtdraaien waardoor ADO er niks mee opschiet? Of zie ik iets over het hoofd?

Die kraan is zoals je aangeeft al dicht. Ik krijg niet de indruk dat Wang hem open wil draaien.
 

Pascallovic

Well-known member
Zodra Wang van het toneel is verdwenen, dan zullen anderen ongetwijfeld meer bereid zijn om wat te ondernemen.
Dat zal wel loslopen. Die Wang is er ook gekomen omdat niemand anders iets wilde doen. Anders was er in die soap met de overname wel een keer iemand tussengesprongen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zal wel loslopen. Die Wang is er ook gekomen omdat niemand anders iets wilde doen. Anders was er in die soap met de overname wel een keer iemand tussengesprongen.

Men zal zeker niet staan te springen en er zal niemand met velen miljoenen klaar staan. Wellicht dat ADO nu voor een realistischer plan gaat en dan mannen met tonnen ook volstaan.

Zou kunnen. Al denk ik dat ADO niet makkelijk van Wang af komt.

Wang brengt de voetballicentie in gevaar. Dan kan ik mij best voorstellen dat een ondernemingskamer er een streep door haalt. Al is dat inderdaad normaal gesproken een zeer ver gaande maatregel die zelden wordt toegepast.
 

ALenstra

Well-known member
Die hebben al eens gaten gedicht bij ADO. Ik denk toch dat ADO meer geld uitgeeft dan er is. En dan verwacht dat Wang bijpast.
 
Bovenaan