Achilles '29

Joost

Well-known member
Goed speurwerk. Lijkt mij geen team waarmee ze hoge ogen gaan gooien in de derde divisie, maar je weet het nooit. Clout zal er normaliter ook nog bij aansluiten, denk ik?

En mooi verhaal van die Izijk. :D

Oh ja, SanMark. van harte met de dikke winst natuurlijk! :duim:

Die gaan met die team geen punt pakken.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Als ze al met zoveel moeite een 1e elftal bij elkaar krijgen, waarom gaan ze dan in vredesnaam ook nog door met dat beloftenteam?
 

Unnekuukse

Active member
https://www.gelderlander.nl/voetbal...tie-na-beroepsprocedure-bij-de-knvb~ae23aed4/

"Achilles gaat nog altijd door een moeilijke periode. Mede door de bestuurscrisis zijn veel leden opgestapt. Bovendien kampt de club met financi?le problemen, maar volgens Van der Horst is het voortbestaan van Achilles niet in gevaar. ,,Iedereen voetbalt weer, de club staat absoluut niet op omvallen”, zegt Van der Horst.
Bovendien is de club volgens de voorzitter hard op zoek naar een trainer voor het eerste team, maar meer informatie kon hij niet verschaffen. Technisch manager Frans Derks heeft bij de start van het seizoen een mediaboycot ingesteld. Daardoor is onbekend hoe de selectie eruit ziet."

Tijd dat er een journalist opstaat die eens serieus onderzoek gaat doen naar het reilen en zeilen bij die club. Zit een mooi verhaal in, lijkt me.
 

Unregistere

Well-known member
Lijkt me voor trainers wel handig dat ze een beetje weten hoe die selectie eruit ziet. Al horen ze dat wellicht in een gesprek.
 

Sjorro

Active member
Voor de licentie zal men toch iets van een (realistische) begroting moeten indienen?
En de KNVB is in deze kwestie sowieso al niet spraakzaam geweest, dus alles blijft voorlopig nog in nevelen gehuld.
 

Abubakari

Well-known member
Je ziet het vaker, van die mannen langs de kant waarvan je je afvraagt waarom die weekendverlof van de gesloten afdeling hebben gekregen.

Ik lees dat ie ooit de Rinus Michels award voor beste amateur trainer heeft gewonnen. Wonderlijk.

En wie is die andere gek?

Maar wel een leuke film zo te zien!
 

Unregistere

Well-known member
Die andere is een lid van de Derks-clan.

Prima film lijkt mij inderdaad. Ook even de journalist de schuld geven, waarop spelers hun eigen trainer tot de orde roepen.
 
Bovenaan