Goed speurwerk. Lijkt mij geen team waarmee ze hoge ogen gaan gooien in de derde divisie, maar je weet het nooit. Clout zal er normaliter ook nog bij aansluiten, denk ik?
En mooi verhaal van die Izijk.
Oh ja, SanMark. van harte met de dikke winst natuurlijk! :duim:
Godverdomme. Wanneer is de volgende pot?
Helaas was deze niet te spelen op de sites.
"Achilles gaat nog altijd door een moeilijke periode. Mede door de bestuurscrisis zijn veel leden opgestapt. Bovendien kampt de club met financi?le problemen, maar volgens Van der Horst is het voortbestaan van Achilles niet in gevaar. ,,Iedereen voetbalt weer, de club staat absoluut niet op omvallen”, zegt Van der Horst.
Bovendien is de club volgens de voorzitter hard op zoek naar een trainer voor het eerste team, maar meer informatie kon hij niet verschaffen. Technisch manager Frans Derks heeft bij de start van het seizoen een mediaboycot ingesteld. Daardoor is onbekend hoe de selectie eruit ziet."
Inderdaad. Maar daar moet je dan wel een ervaren onderzoeksjournalist op zetten en geen simpele sportverslaggever.https://www.gelderlander.nl/voetbal...tie-na-beroepsprocedure-bij-de-knvb~ae23aed4/
Tijd dat er een journalist opstaat die eens serieus onderzoek gaat doen naar het reilen en zeilen bij die club. Zit een mooi verhaal in, lijkt me.
Reclame voor de club hoor, deze documentaire!