JMD
Well-known member
Zag de trailer net ook. Ben niet zo bekend met Achilles '29, wie zijn die 2 mensen hier in beeld? Wat is hun functie?
Je schaamt je toch dood als club zijnde...
Zag de trailer net ook. Ben niet zo bekend met Achilles '29, wie zijn die 2 mensen hier in beeld? Wat is hun functie?
Je schaamt je toch dood als club zijnde...
Die andere is een lid van de Derks-clan.
Prima film lijkt mij inderdaad. Ook even de journalist de schuld geven, waarop spelers hun eigen trainer tot de orde roepen.
Je weet nota bene dat er een camera op je gericht staat en je dan zo gedragen, daar kan ik vrij moeilijk bij. Ook als er geen camera op je gericht staat trouwens.
Daarom komt het ook op mij over alsof het in scene gezet is. Het komt ook onecht over. Een beetje zoals alles onecht aan die club is, behalve de schulden.Je weet nota bene dat er een camera op je gericht staat en je dan zo gedragen, daar kan ik vrij moeilijk bij. Ook als er geen camera op je gericht staat trouwens.
Reclame voor de club hoor, deze documentaire!
Zelfoverschatting?Heerlijk filmpje natuurlijk, maar waarom hebben ze hier in godsnaam toestemming voor gegeven?
Zelfoverschatting?
Doet me denken aan 'Club for a fiver' waarbij Leyton Orient een seizoen gevolgd werd. De trainer ging toen in de kleedkamer ook uit zijn dak en heeft daarna geen werk meer kunnen vinden als trainer. Het zal voor Meijers ook lastig worden om nog een club te vinden met dit soort gedrag.
Slechte sfeer zal mij niet verbazen want het was tegen ONS net een campingelftal wat ik van een aantal supporters heb begrepen.