Achilles '29

Abubakari

Well-known member
Is dat Frans Derks en is dat die grote geldschieter of is het daar weer een familielid van?

Is al bekend wanneer ie op tv komt? Vrees dat ie in Groningen de bios niet gaat halen.

Ik las net ook dat Eric Meijers trainer van NEC wil worden. Ik kan niet wachten op de onterechte nederlaag van NEC tegen Vitesse door een arbitrale dwaling in de 94ste minuut!
 

Abubakari

Well-known member
Zag de trailer net ook. Ben niet zo bekend met Achilles '29, wie zijn die 2 mensen hier in beeld? Wat is hun functie?

Je schaamt je toch dood als club zijnde...

Die met de bril is Eric Meijers. Winnaar van de Rinus Michels award, ex trainer van Helmond Sport en hij ziet zichzelf als toekomstig trainer van NEC.
Ja. Echt waar.
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
Die andere is een lid van de Derks-clan.

Prima film lijkt mij inderdaad. Ook even de journalist de schuld geven, waarop spelers hun eigen trainer tot de orde roepen.

Eric Meijers heeft ook een jaar bij JVC Cuijk getraind. Ik heb hem daar nooit zo uit zijn plaat zien gaan als in deze teaser.
Meijers was in een aantal opzichten juist een verademing na de periode-Kraaij.
Blijkbaar doet stress veel meer met mensen dan wij weleens denken... :oops:
 

Abubakari

Well-known member
Je weet nota bene dat er een camera op je gericht staat en je dan zo gedragen, daar kan ik vrij moeilijk bij. Ook als er geen camera op je gericht staat trouwens.
 

Unnekuukse

Active member
Je weet nota bene dat er een camera op je gericht staat en je dan zo gedragen, daar kan ik vrij moeilijk bij. Ook als er geen camera op je gericht staat trouwens.

Ik praat het niet goed, maar begrijp het wel. Ook een trainer is een mens die bij teveel stress uit de bocht kan vliegen... http://www.idee-pmc.nl/agressie/agressie_omstandig.html

Overigens, de journalist die wordt 'aangesproken' is dezelfde als die nu onder al zijn stukjes in De Gelderlander schrijft dat Achilles weigert om met de pers te praten.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Eric Meijers is normale doen voor zover ik het heb mogen ervaren een prima kerel, dus ik vermoed dat een doorgeslagen stressfactor hier de grote boosdoener is.

Heerlijk filmpje natuurlijk, maar waarom hebben ze hier in godsnaam toestemming voor gegeven?
 

Pascallovic

Well-known member
Je weet nota bene dat er een camera op je gericht staat en je dan zo gedragen, daar kan ik vrij moeilijk bij. Ook als er geen camera op je gericht staat trouwens.
Daarom komt het ook op mij over alsof het in scene gezet is. Het komt ook onecht over. Een beetje zoals alles onecht aan die club is, behalve de schulden.
 

JMD

Well-known member
Heerlijk filmpje natuurlijk, maar waarom hebben ze hier in godsnaam toestemming voor gegeven?
Zelfoverschatting?

Doet me denken aan 'Club for a fiver' waarbij Leyton Orient een seizoen gevolgd werd. De trainer ging toen in de kleedkamer ook uit zijn dak en heeft daarna geen werk meer kunnen vinden als trainer. Het zal voor Meijers ook lastig worden om nog een club te vinden met dit soort gedrag.
 

Unnekuukse

Active member
Zelfoverschatting?

Doet me denken aan 'Club for a fiver' waarbij Leyton Orient een seizoen gevolgd werd. De trainer ging toen in de kleedkamer ook uit zijn dak en heeft daarna geen werk meer kunnen vinden als trainer. Het zal voor Meijers ook lastig worden om nog een club te vinden met dit soort gedrag.

Zou jammer zijn. Meijers is namelijk wel een vakman.
 

de waan

Well-known member
Zonder Meijers was Achilles sowieso nooit meer geworden dan een modale hoofdklasser. Wat dat betreft is het een beetje FC Twente in het klein. Het eerste succes was de eigen verdienste, maar daarna steeg het succes ze (in het geval van Achilles vooral de familie Derks) naar het hoofd.
 

Janssen

Well-known member
Achilles '29

Als ik die keeper was had ik even uitgehaald op die snor met z?n grote waffel
 

De Wolf

Well-known member
Slechte sfeer zal mij niet verbazen want het was tegen ONS net een campingelftal wat ik van een aantal supporters heb begrepen.
 

JMD

Well-known member
Slechte sfeer zal mij niet verbazen want het was tegen ONS net een campingelftal wat ik van een aantal supporters heb begrepen.

Vanavond spelen ze tegen SJC, dat ook nog 0 uit 2 heeft. Ik ben benieuwd wie van de 2 het slechtst is...
 
Bovenaan