Gaan we nu van iedereen die een mening heeft over Achilles een stukje plaatsen?
Vooral de volgende zinnen van Westerhof vind ik opmerkelijk.
Ik heb ze nog geen andere mede-voorzitter horen uitspreken.
"Als dit geen consequenties heeft voor de competitie dan kan elke club uit de competitie alle reserves van een aantal eredivisieclubs inhuren voor astronomisch hoge bedragen, vervolgens alle wedstrijden winnen, uiteraard niets betalen, failliet gaan en vrolijk verder voetballen volgend jaar."
"Dus KNVB neem je verantwoording en neem Achilles nog voor het as weekeinde (eventueel preventief) uit de competitie en voorkom zo dat de vlek alleen nog maar groter wordt . "
Ik waag het trouwens te betwijfelen dat niemand het ermee eens is. Niet elke voorzitter zegt altijd wat hij denkt.
Ik zie ook niet in waarom dit onzin zou zijn. Die voorzitter heeft zeker een punt.
Ach, beetje Amsterdamse bluf altijd met die Westerhof.
Als hij bovenaan had gestaan met AFC was hij er niet over begonnen, nu ze zelf onderaan staan zoekt hij iets om de kans op handhaving te vergroten.
Op een nieuwjaarsreceptie moet je vooral naar je eigen club kijken en vooruit kijken.
Goed lezen . Nergens voor de reacties van Satyr en Kralinger heb ik gezegd het eens te zijn met Westerhof.
Maar je lult wel vaker onzin, onder andere door te beweren dat Silvolde en De Bataven niet in een gemengde " noordelijke " hoofdklasse zouden komen, terwijl in de plannen van de bedenker, MSC , die beide clubs, maar zelfs ook jong Achilles '29 en RKHVV er wel bij worden ingedeeld.
Verschuilen ?
Jouw perceptie. Straks ga je het zelf ook nog geloven.
Ik heb geen zin aan zinloze " discussies" .
Verschuilen achter stuntelaars uit Groesbeek ?
Westerhof verschuilt zich helemaal niet.