Achilles '29

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou gewoon even met Zeist gaan bellen als ik jou was noord-ooster. Ze kunnen wel iemand gebruiken die precies de juiste oplossing weet.
 

Bonehead

Well-known member
Zaterdag 2 is een puur recreatief elftal dat tegen derde, vierde of vijfde elftallen uit de regio speelt. De A1 speelt tenminste nog landelijk in de tweede divisie. Maar ja, moet je dat die jongens aan doen?

Ik vind het erg knap dat je JO19-1 in de 2de divisie speelt als de gehele club 500 voetballende leden heeft.

Of nee, het zal toch niet....

Ze verstonden je niet.

Hij wil het vast wel herhalen....
 

de waan

Well-known member
Ze hebben een BVO-opleiding op poten gezet met scouting en de hele rimbam. Dus ja, het zal wel.
 

Bonehead

Well-known member
Ik ben tegenwoordig louter als supporter bij de jeugd betrokken, maar toen ik dat ook op andere vlakken werd het een steeds meer gewoon goed dat het gebeurde. En ik vrees dat het sindsdien niet minder is geworden.

Ik vrees ook dat het een onomkeerbaar proces is.

En als dan zo'n club, zoals nu Achilles'29, omvalt is het tranen met tuiten. ik kan er eigenlijk geen medelijden mee krijgen. Ze hebben als club gekozen om deze route te varen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Heeft hij het nog lang vol gehouden, maar ja dat moest hij natuurlijk ook wel met zijn Achilles- hart en goede vriendschap met de familie Derks.
Nu kon hij waarschijnlijk niet veel anders meer.
 

de waan

Well-known member
Ja, maar daar hebben ze voor nu niks aan. Het is allemaal weer broddelwerk van jewelste geweest.
 

De Groene Scout

Well-known member
Boy van de Beek is er al uit; die gaat naar De Treffers.
In principe mag hij 1-2-2018 spelen, maar De Treffers probeert dat nog iets te versnellen.
 

germania

Member
Van De Treffers site.

De Treffers heeft met Boy van de Beek overeenstemming bereikt voor een overgang naar De Treffers die per 1 februari in zal gaan. De Treffers doet er natuurlijk alles aan om dit te bespoedigen. Doordat de curator van Achilles’29 de spelercontracten opgezegd heeft was Boy in de gelegenheid om de overstap te maken.
De 24-jarige Nijmegenaar en aanvoerder speelde sinds het seizoen 2015-2016 voor Achilles’29. Daar kwam hij in de afgelopen seizoenen tot 65 wedstrijden in de Jupiler League (7 goals, 8 assists), 14 duels in de Tweede Divisie (2 goals, 7 assists) en 7 wedstrijden in de KNVB Beker (2 goals, 2 assists).
Vooral ??n van de twee goals in de Tweede Divisie zullen de rood-zwarten nog wel bijstaan. Zo scoorde Boy in de derby de winnende goal zodat De Treffers met een 2-1 verlies huiswaarts keerde.
Eerder speelde Boy in de jeugd van NEC en daarna voor Germania en Alverna. Bij Germania was assistent trainer Willie Willems zijn hoofdtrainer.
Met de komst van Boy is de eerste aanwinst deze winterse transferperiode bekend. De Treffers zal er alles aan doen om Boy zo spoedig mogelijk speelgerechtigd te maken zodat hij zijn goals en assists voortaan in ons mooie rood en zwart kan gaan maken.
Boy is blij met de overgang van Achilles’29 naar De Treffers. ‘Ik heb er heel veel zin in. De laatste maanden heeft De Treffers laten zien dat ze me graag wilde hebben en het gevoel is gewoon goed bij de club. Sommige mensen bij Achilles’29 zullen me deze stap niet in dank afnemen vanwege de rivaliteit maar ik denk nu aan mezelf en aan mijn toekomst, die zie ik bij De Treffers. Ik ga een punt zetten achter een hectische periode en ga me bij De Treffers weer heerlijk bezig houden met voetbal!’
‘Toen ik bij Alverna voetbalde had ik de keuze tussen De Treffers en Achilles maar koos ik voor Achilles. Zij voetbalden in de Jupiler League en dat wilde ik meemaken.’
Welk gevoel heeft Boy bij De Treffers? ‘Nogmaals een heel goed en warm gevoel. Het is een club met een mooi complex en waarbij er bij elke thuiswedstrijd maar ook uitwedstrijd veel supporters staan. Betrokken mensen binnen de club!’
De Treffers wenst Boy ontzettend veel plezier en succes bij De Treffers!
 

Sjorro

Active member
Ik heb bij de toto bij Lienden - Achilles'29 18-1 ingevuld. Zal het echt zover gaan komen? Of zal deze wedstrijd alsnog uit het programma genomen worden? Of zelfs een BNO op wedstrijdformulier?
 

Unregistere

Well-known member
voetbalprof.com, een site waar nog wel eens leuke stukjes op staan. Niet 13 in een dozijn.
Staan ook stukjes van Uphus op. Vond dit wel een leuke vergelijking.

Okee, kende Uphus nog niet, alleen de voetbalprof zelf. Super enthousiaste man, al is de kwaliteit van de artikelen niet top. Maar ik vind het wel mooi dat hij geregeld zelf voor content zorgt, in tegenstelling tot knip- en plaksites als 247voetbal en dergelijke.

Ik heb bij de toto bij Lienden - Achilles'29 18-1 ingevuld. Zal het echt zover gaan komen? Of zal deze wedstrijd alsnog uit het programma genomen worden? Of zelfs een BNO op wedstrijdformulier?

Ben ook echt heel benieuwd. Kan me zelfs nog voorstellen dat ze, na pakweg drie 15-0 nederlagen op rij, zelfs alsnog besluiten om te stoppen.

Al schijnt het toch weer mee te vallen met dat campingteam, lees ik nu:

https://www.gelderlander.nl/voetbal...aar-de-onduidelijkheid-blijft-groot~a8c83127/
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Okee, kende Uphus nog niet, alleen de voetbalprof zelf. Super enthousiaste man, al is de kwaliteit van de artikelen niet top. Maar ik vind het wel mooi dat hij geregeld zelf voor content zorgt, in tegenstelling tot knip- en plaksites als 247voetbal en dergelijke.

Mee eens, al vind ik het wel storend dat hij regelmatig feit en mening door elkaar gebruikt.

Ben ook echt heel benieuwd. Kan me zelfs nog voorstellen dat ze, na pakweg drie 15-0 nederlagen op rij, zelfs alsnog besluiten om te stoppen.

Al schijnt het toch weer mee te vallen met dat campingteam, lees ik nu:

https://www.gelderlander.nl/voetbal...aar-de-onduidelijkheid-blijft-groot~a8c83127/

Conclusie is dus dat de KNVB juist heeft gehandeld.
 

Unnekuukse

Active member
En wie neemt het over van Eric Meijers bij Achilles? Theo van Cleef!
Google maar eens op 'Theo van Cleef', 'DESO', 'TOP Oss' en 'Union'...
 

Unregistere

Well-known member
Haha mooi, daar heb ik wel al de nodige verhalen over gehoord van iemand in ons team die jaren in Nijmegen voetbalde.
 

Joost

Well-known member
Achilles'29 schijnt gisteren, de uiterste datum, niet in beroep te zijn gegaan tegen het faillissement.
Dat is nu dus definitief , neem ik aan.
Dus, de schuldeisers , waaronder de fiscus, wij met zijn allen dus, kunnen naar het geld fluiten.
De KNVB wilde dat eerst afwachten en dan bekijken hoe het verder moet.
Mag Achilles '29 nu een doorstart maken op hetzelfde niveau ?
En blijven constructies zoals bij Achilles ook in de toekomst mogelijk ?

Als je het artikel zou lezen dat eerder geplaatst werd zou je alle antwoorden weten.

Kortgezegd; aangezien de licentie op de vereniging staan kan de KNVB niet anders dan toekijken aan de zijlijn. Het is aan de entiteit die de licentie draagt om aan de voorwaarden te voldoen.
 
Bovenaan