Volgens Wiki zou hij 19 goals voor AGOVV in de JL hebben gemaakt, maar dat kan ik me haast niet voorstellen.
Ik wist dat er daar ooit een Bokila speelde dus ik ging er vanuit dat hij het was, blijkt z'n broer te zijn.
Volgens Wiki zou hij 19 goals voor AGOVV in de JL hebben gemaakt, maar dat kan ik me haast niet voorstellen.
Ik wist dat er daar ooit een Bokila speelde dus ik ging er vanuit dat hij het was, blijkt z'n broer te zijn.
Jeremy inderdaad, ook ex-Sparta. Kennelijk haalt Wiki hen ook door elkaar. Maar in Belgi? heeft hij wel de nodige goals gemaakt zo te zien.
Eerst 4 spelers dumpen in het tweede, de aanvoerder met pensioen jagen en ondertussen de vervangers niet op tijd vastleggen waardoor je ze niet meteen kan inzetten in een al meteen zeer belangrijke wedstrijd tegen een directe concurrent.Wat hebben ze dan precies fout gedaan?
en ondertussen de vervangers niet op tijd vastleggen waardoor je ze niet meteen kan inzetten in een al meteen zeer belangrijke wedstrijd tegen een directe concurrent.
Ja. Als je iemand vastlegt dan zit daar nog een verwerkings tijd bij de KNVB aan vast. Dat weet je vantevoren.Is het al zeker dan dat dat de fout was?
en die 4 spelers speelden wekelijks de pannen van het dak?
Ja. Als je iemand vastlegt dan zit daar nog een verwerkings tijd bij de KNVB aan vast. Dat weet je vantevoren.
Nu moeten er 4 spelen die nog minder presteerden. Dan die 4 waarmee al geen resultaten werden behaald.
Ja, het kan heel toevallig aan 4 verschillende clubs liggen waar deze spelers vandaan komen, veel logischer dan dat het aan de club ligt die de spelers vastlegt.En kan het niet zijn dat de clubs waar die spelers speelden het eea te laat hebben aangeleverd? Of dat de KNVB wellicht iets te veel tijd heeft gebruikt? Ik weet het niet hoor maar om nou blind te gaan roepen dat het bij Achilles allemaal sukkels zijn vind ik wat opportuun.
Het komt op mij vooral over als paniek, als je er 4 tegelijk terugzet. Ik ga ervanuit dat ze niet goed gepresteerd hebben en hun vervangers ook niet, anders haal je geen 4 nieuwe spelers. Maar ik heb niet de indruk dat het terugzetten komt door wangedrag.Dat vraag ik me af, die 4 zijn toch niet zomaar teruggezet? Ik ken ze iig niet, net als hun vervangers.
Mooie stap vooruit.