9e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Omdat er geen grote fouten zijn gemaakt door Blom. Je kunt altijd dingen vinden wat een scheids verkeerd doet. Echter heeft Blom in deze wedstrijd geen fout gemaakt die direct van invloed was op de uitslag. Dan zou je eerst naar je eigen club moeten kijken die dramatisch aan de wedstrijd begon.

Ik heb geen flauw idee joh. Potjes als Heracles - Ajax en PSV - Excelsior laat ik aan mij voorbij gaan. Die worden toch altijd winnend afgesloten door Ajax en PSV.
 

JMD

Well-known member
Waarom zouden die mensen onterecht klagen? Ik hoor Friezen ook altijd klagen over Blom en in De Kuip is men ook zelden positief over Blom.
Zoals bekend ben ik geen fan van Blom, maar vandaag deed ie echt weinig fout.

Omdat er geen grote fouten zijn gemaakt door Blom. Je kunt altijd dingen vinden wat een scheids verkeerd doet. Echter heeft Blom in deze wedstrijd geen fout gemaakt die direct van invloed was op de uitslag. Dan zou je eerst naar je eigen club moeten kijken die dramatisch aan de wedstrijd begon.
Dit dus.
 

Joost

Well-known member
Wat een wereldgoal van Juric. Doen alsof je met rechts schiet en dan met links de bal erin prikken.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
De goal ontstaat door een fout van de scheidsrechter

De goal wordt wellicht onterecht goedgekeurd, maar situatie ontstaat gewoon uit een reguliere aanval. Er lopen spitsen rond die zonder het gebruiken van hun arm vanuit die situatie op goal kunnen schieten.
 

Mommiej

Well-known member
Voorlopig is niks een makkie voor Twente (en dat zal dit seizoen ook niet meer veranderen vrees ik voor de tukkers)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De eerste helft van Twente - NEC is een van de meest zaaddodende van dit seizoen. Echt, wat slecht.
 

JMD

Well-known member
Zal me niks verbazen als Feyenoord vandaag ook punten laat liggen en de 'zo gevreesde' oktobermaand voor Ajax gewoon een grotere voorsprong gaat opleveren.
 
Bovenaan