8e speelronde

zwammy

Well-known member
Niks aan de hand momenteel loopt er een groep Feyenoorders door Tilburg om verhaal te komen halen. Gezellig toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Aha, nummers noteren en ook gelijk allemaal een stadionverbod. Mooi om te zien hoe Feyenoord gelijk de rotte appels aanpakt :duim:
 

ALenstra

Well-known member
Lees ik nu een sarcastische post van jou?

Ja. Begrijp me goed: ik keur geweld af en ik vind dat je altijd je steun voor je club moet kunnen uiten. Echter, het is gewoon een feit dat er fans zijn die de gastvrijheid in het stadion gewoon misbruiken. En als uitfans zijnde in thuisvakken kan je dit soort primitieve reacties verwachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben je een beetje tevreden over je telephone?

Verstuurd vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk
 

zwammy

Well-known member
Dus je gaat buiten de combi naar Willem II. en je besluit op de minst verstandige tribune te gaan zitten. Dan provorceer je nadat Feyenoord de 2-0 maakt en legt het af tegen een man of 20. Dan vlief je de gracht in en dan besluit je ook nog gewoon in Tilburg te blijven om wraak te nemen. En de enige waar je wraak opneemt ben jezelf omdat je niet luistert. Tsja, dan zal er inderdaad wat geraakt zijn op de weg naar beneden.
 

Pascallovic

Well-known member
De politie heeft hem ook meegenomen omdat hij zich niet wilde legitimeren. Dan zal ie in het stadion vast niet stil op een stoeltje voor zich hebben zitten uitstaren.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het ziet er niet uit, verander dat even heren...

Verstuurd vanaf mijn PC in de rukbunker
 
Bovenaan