6e speelronde

Batigoal

Well-known member
Ronaldodalima ofzo iets. Had als avatar een striptekening van Ronaldo.

Aha, ik dacht dat die PSV'er was.

Beste knal van Fomitschow. Onderkant lat, maar niet achter de lijn geweest. Sparta moet oppassen, want het heeft het overwicht nog niet voldoende in cijfers uitgedrukt.
 

Joost

Well-known member
Precies.

Het zit gewoon verankerd in die club.

Ik zal er nog 1 ding over zeggen.

Er is vier wedstrijden lang geen woord over de arbitrage gevallen dit seizoen. De strafschop tegen Go Ahead Eagles was een onterechte, daar hoeven we geen discussie over te voeren.

De beslissingen van Nijhuis gisteren worden hier door meerdere bestempeld als onzinnig. Er zit dus echt wel kern van waarheid in de protesten.

En het enige dat er gebeurt is dat jij in de spagaat schiet dat 'Roda altijd klaagt' over de arbitrage'.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is ook gewoon zo. Ik haalde het voorbeeld van Van der Leur nog even aan, Anastasiou gister en na zowat elk duel van Roda is er volgens jou een penalty voor Roda over het hoofd gezien. Bij elke club wordt er geageerd tegen beslissingen van de arbitrage, maar bij Roda is het altijd net wat vaker en heftiger.

En dan met die yuko op die speler van Roda. Was helemaal niks aan de hand. Kijk alle nabeschouwingen van gisteren nog eens terug en men was duidelijk dat die spelers van Roda ongelooflijk dom gehandeld hebben. Dat lees ik in jouw posts nergens terug. Het enige wat misschien overdreven was, was die 2e van Kum, al moet hij als ervaren man ook gewoon zoveel slimmer zijn ipv als een idoot tegen die grensrechter tekeer te gaan.
 

JMD

Well-known member
Hups PSV!!!

De vorige 2 thuisduels leverde geen zege op (CL meegerekend) en de laatste 3 thuisduels slechts 1 goal (tegen AZ).
Tijd om daar verandering in te brengen.
 

JMD

Well-known member
Leuke openingsfase, Feyenoord al via Karsdorp al gevaarlijk door en een corner. PSV al een aantal voorzetten, maar die van Willems (2) en Arias waren dramatisch. En net kon Guardado vrij uithalen.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord heeft goed door dat PSV snel geneigd is terug te spelen richting Zoet, en zet dan goed druk...
 
Bovenaan