5e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Het was ook mijn waarneming afgelopen nacht bij de samenvatting van Fox Sports vandaag. Misschien toch nog maar even terug zien.
 

Jozsef

New member
5e speelronde

In de slowmotion zie je overduidelijk dat Sanogo al door z'n knie?n gaat voordat de keeper 'm raakt. Hij maakt dus handig gebruik van de situatie.
Maar goed, eind seizoen is de balans meestal weer nul. Cillessen zal onderhand toe zijn aan een psychiater. Die trage panenka...... Heerlijk!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ohjee, ik laat de tv maar uit vanmiddag. Veerman en van den Berg in de basis. Dan kun je nog beter met 10 man tegen PSV spelen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hmm, ik zie nu de penalty van Ajax, die Sanogo gaat dus al lang voor het contact door de knieen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap de twijfel niet echt. Was een 100% strafschop voor Ajax. Onhandig gedaan van Drommel.
 

Maasveld

Well-known member
Die penalty, klassiek voorbeeld van een overtreding en schwalbe in ??n. Gele kaart voor Sanogo was op zijn plaats geweest.
 

Batigoal

Well-known member
Voor de mensen die live gekeken hebben, was die Drommel iets?

Hij heeft uitstraling, dus dan ben je sowieso al by far de beste keeper in de Eredivisie.

Verder een troosteloze zaadpot van Ajax weer. Echt er zit zo weinig in dit elftal. Ook een gave om zo'n zwak en inspiratieloos team bij elkaar te kopen. Petje af voor Overmars en De Boer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
40 seconden gespeeld bij Groningen - Heerenveen, wanneer Hoesen het derde (!) schot op doel langs Mulder krijgt. Wat een start van Groningen! Maar ook dramatisch van Heerenveen natuurlijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zit je verdomme de hele ochtend naar De Tafel van Kees en de voorbeschouwing te kijken, heb je er wel zin in, gaan de heren als makke hertjes de wedstrijd beginnen. Echt waar, win je de toss, blijf je staan, terwijl Groningen dat juist wil.
 

JMD

Well-known member
Voor de mensen die live gekeken hebben, was die Drommel iets?
Ja, die beviel me wel... Durfde goed uit de goal te komen bij voorzetten, kwam dus voor de Ajaxspits. Er zijn ook zat keepers die op de doellijn wachten op de kopbal/schot van de spits.

Foutje bij die penalty, komt veel te druistig, waardoor hij Sanogo de kans geeft voor de penalty te gaan.
 
Bovenaan