5e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
En dat je Elia koopt en hem niet opstelt. Wanbeleid en chaos van de hoogste orde.

Van Bronckhorst is niet geschikt voor het trainerschap. Dat is niet verbazend want ook als voetballer was het een nietszeggende meeloper bij zijn teams. Het zou raar zijn als hij nu wel ineens een visie of mening zou hebben.

De creativiteit binnen de ploeg moet van Vejinovic, Karsdorp (als Botteghin niet fit is) en Bilal komen. Van die drie spelen er veelal twee achter de bal.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De Vloek van Satyr werkt weer. Ik zie 2-1 staan, zet FOX op en nog geen 3 seconden later is het 3-1...
 

Joost

Well-known member
Zie net pas wat beelden van Twente-Ajax. Ging hier al even over wel/geen pingel. Belangrijker was nog het moment wat eraan vooraf ging. De diepe bal was buitenspel.
Jammer, 3 punten over houden zou geweldig zijn geweest voor de moraal van de ploeg.

Dat was me niet eens opgevallen maar ik heb het eens stilgezet en je hebt helemaal gelijk. Ook vrij duidelijk zelfs.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
1-6, 5-1 en 0-6 verliezen en dan nog de buurman uitlachen met een niet onverwachte nederlaag :rumcolaa:

Maar PES en ik maken ons druk om Cambuur hoor, maak je maar geen zorgen, hahaha
 

Bernardo

Well-known member
1-6, 5-1 en 0-6 verliezen en dan nog de buurman uitlachen met een niet onverwachte nederlaag :rumcolaa:

Maar PES en ik maken ons druk om Cambuur hoor, maak je maar geen zorgen, hahaha

4-1, wel de feiten erbij houden. Daarnaast was alleen Heracles een onverwachte nederlaag. Groetjes!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
4-1, wel de feiten erbij houden. Daarnaast was alleen Heracles een onverwachte nederlaag. Groetjes!

Ohja, dan begrijp ik je blijdschap. Ik zag Henkie al aardig in de stress over de verplichte extra tijd. Die extra tijd kan het verschil beteken op speeldag 34. Een 1-6 of 0-7 kan zomaar het verschil tussen kampioen of 2e worden zijn.
 

Bernardo

Well-known member
Ohja, dan begrijp ik je blijdschap. Ik zag Henkie al aardig in de stress over de verplichte extra tijd. Die extra tijd kan het verschil beteken op speeldag 34. Een 1-6 of 0-7 kan zomaar het verschil tussen kampioen of 2e worden zijn.

Dat ben ik wel met je eens hoor, dom gezeik om niks.
 

erka

Well-known member
Maduro vs Hiariej is als Bayern vs Kozakken Boys, bij wijze van. Daardoor kan Tibbling ook veel verder naar voren spelen en als je dan ook nog een manier vindt om Hoesen aan het voetballen te krijgen. Plus dat Mahi weer prima invalt. Heerlijk om zo iemand erbij te hebben.

Denk trouwens dat Reijnen nog vaak op de bank zal zitten. Vond m al erg zwak de eerste wedstrijden en je kunt er prima zonder zo.
 

Bernardo

Well-known member
Hoe is het eigenlijk met Van der Laan? Speelde ie gisteren een goede pot? Tis dat Rusnak wel een goede aankoop was.

Viel in de rust geblesseerd uit, bakt er verder nog heel weinig van. Wat mij betreft komende weken op het bankje.
 
Bovenaan