5e speelronde

Simon

Administrator
Forumleiding
Voorlopig ben ik blij dat DE Graafschap en Cambuur dit jaar n?g slechter zijn dan Excelsior. Verder is het hopen dat Excelsior thuis genoeg punten haalt om NEC of FC Twente voor te blijven.
 

JMD

Well-known member
Voorlopig ben ik blij dat DE Graafschap en Cambuur dit jaar n?g slechter zijn dan Excelsior. Verder is het hopen dat Excelsior thuis genoeg punten haalt om NEC of FC Twente voor te blijven.

Ik kijk Cambuur - PSV vanavond, en natuurlijk spelen de 'Friezen' de hele wedstrijd zo ongeveer met 10 man, maar dan alsnog vallen ze me echt verschrikkelijk tegen. Het had allang 0-10 kunnen zijn.
 

inhethoekje

Active member
Voorlopig ben ik blij dat DE Graafschap en Cambuur dit jaar n?g slechter zijn dan Excelsior. Verder is het hopen dat Excelsior thuis genoeg punten haalt om NEC of FC Twente voor te blijven.


Twente?

Als die blijven spelen zoals vanavond kunnen jullie alleen met een verrekijker zien waar ze staan, die eindigen nl ver boven jullie.
 

Pascallovic

Well-known member
Eerste 60 minuten het slechtste Ajax wat ik ooit heb gezien. Dat je hier nog een punt pakt zegt voldoende over de tegenstander. Die Olaitan is een parodie op een voetballer. Onze zogenaamde "ontbrekende schakel" op het middenveld sleepte ons er maar mooi doorheen.
 

JMD

Well-known member
Eerste 60 minuten het slechtste Ajax wat ik ooit heb gezien. Dat je hier nog een punt pakt zegt voldoende over de tegenstander. Die Olaitan is een parodie op een voetballer. Onze zogenaamde "ontbrekende schakel" op het middenveld sleepte ons er maar mooi doorheen.

Wordt het echt elke weer slechter? Want ik lees de laatste weken steeds teksten als (niet specifiek van jou): 'de eerste X minuten was het het slechtste Ajax wat ik ooit heb gezien'. Dat lijkt me dus wel een beetje overdreven...
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Veldwijk kreeg een strafschop tegen Excelsior, maar omdat hij niet meer op het veld stond, ging die bal er niet in.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Rood voor Fisher en Van Weert na elk 2 zeer gemakkelijk gegeven gele kaarten. Tegen wie zijn ze nu die ene wedstrijd geschorst????
 

JMD

Well-known member
Rood voor Fisher en Van Weert na elk 2 zeer gemakkelijk gegeven gele kaarten. Tegen wie zijn ze nu die ene wedstrijd geschorst????

Als Excelsior zijnde kan je ze beter missen tegen Ajax dan tegen een directe concurrent. Ajax verlies je toch wel.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
Rood voor Fisher en Van Weert na elk 2 zeer gemakkelijk gegeven gele kaarten. Tegen wie zijn ze nu die ene wedstrijd geschorst????

Fischer had bij de 1e geel al rood kunnen krijgen direct. 2e geel als je het als doorgebroken speler ziet ook. Van Weert 1e geel was lachertje en 2e geel was alleen al vanwege de stand, de plek op het veld zo idioot dat daarvoor al rood moet worden getrokken. Verder ben ik totaal geen fan van Makkelie en viel Excelsior me heel zwaar tegen. PEC hoefde niet eens redelijk te spelen om toch simpel te winnen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Als Excelsior zijnde kan je ze beter missen tegen Ajax dan tegen een directe concurrent. Ajax verlies je toch wel.
Op dat kleine veld van Woudestein komt het trage passing-spel van Ajax totaal niet uit de verf.
 
Bovenaan