inhethoekje
Active member
Kan iemand een keer uitleggen aan Viggo Waas dat hij niet grappig is maar uitermate irritant?
Nou dat is balen, van dit Twente moet je gewoon winnen. Zonde
Benieuwd hoe lang Twente het volhoudt. Ik verwacht toch wel relatief makkelijke winst voor Ajax. Zal El Ghazi weer gaan scoren?
Voorlopig ben ik blij dat DE Graafschap en Cambuur dit jaar n?g slechter zijn dan Excelsior. Verder is het hopen dat Excelsior thuis genoeg punten haalt om NEC of FC Twente voor te blijven.
Voorlopig ben ik blij dat DE Graafschap en Cambuur dit jaar n?g slechter zijn dan Excelsior. Verder is het hopen dat Excelsior thuis genoeg punten haalt om NEC of FC Twente voor te blijven.
Eerste 60 minuten het slechtste Ajax wat ik ooit heb gezien. Dat je hier nog een punt pakt zegt voldoende over de tegenstander. Die Olaitan is een parodie op een voetballer. Onze zogenaamde "ontbrekende schakel" op het middenveld sleepte ons er maar mooi doorheen.
Rood voor Fisher en Van Weert na elk 2 zeer gemakkelijk gegeven gele kaarten. Tegen wie zijn ze nu die ene wedstrijd geschorst????
Rood voor Fisher en Van Weert na elk 2 zeer gemakkelijk gegeven gele kaarten. Tegen wie zijn ze nu die ene wedstrijd geschorst????
Op dat kleine veld van Woudestein komt het trage passing-spel van Ajax totaal niet uit de verf.Als Excelsior zijnde kan je ze beter missen tegen Ajax dan tegen een directe concurrent. Ajax verlies je toch wel.