5e speelronde

JMD

Well-known member
Iemand kritisch noemen is een aanval????

Ik dacht juist dat je er trots op was.

Blijf het zwaar overtrokken reacties en bewoordingen van je vinden JMD. Normaal ben jij de wijste... laat ik t ditmaal dan maar eens zijn.

:duim:

Je kan het dus wel, de wijste zijn. Laat dat verdorie dan ook eens in andere topics zien.

vakx2.0

Banned
Je kan het dus wel, de wijste zijn. Laat dat verdorie dan ook eens in andere topics zien.

Als ik niet na elke normale post meteen voor een zuigerd wordt uitgemaakt die zn mening voor zich heeft te houden, gaat dat ooit vast nog wel eens lukken JMD. 👍

gevegt

Well-known member
Die Ten Hag beweert dat de speler buiten bewustzijn was en dat de scheids het totaal verkeerd beoordeelde omdat het misschien wel een levensgevaarlijke situatie was.
Hij heeft hem natuurlijk niet gewisseld.

SanMark.

Well-known member
Als ik niet na elke normale post meteen voor een zuigerd wordt uitgemaakt die zn mening voor zich heeft te houden, gaat dat ooit vast nog wel eens lukken JMD. ��

Blijven wijzen dat het altijd aan iemand anders ligt.

Jankerd................... ( puur voor de afwisseling)

vakx2.0

Banned
Ben echt ontzettend benieuwd naar speelronde 6... om te zien hoe de diverse NL clubs hun Europese midweekse verplichtingen van invloed laten zijn op de competitiewedstrijden. Er zitten uiteindelijk toch een paar ploegen tussen die het niet meer gewend om drie wedstrijden in 8 dagen te spelen.

JMD

Well-known member
Ben echt ontzettend benieuwd naar speelronde 6... om te zien hoe de diverse NL clubs hun Europese midweekse verplichtingen van invloed laten zijn op de competitiewedstrijden. Er zitten uiteindelijk toch een paar ploegen tussen die het niet meer gewend om drie wedstrijden in 8 dagen te spelen.
PSV - Feyenoord wordt extra pikant om die reden... Hoe verwerken beide ploegen het Europese duel? Feyenoord heeft nog niet eens 72 uur voordat ze in Eindhoven aan moeten treden. PSV 5 dagen. Dat is gunstig voor PSV.

Twente verder met 10

Satyr

Administrator
Forumleiding
2e gele kaart was helemaal niks. De 1-0 van Reza, was dat hands...? Het lijkt alsof hij 'm met de elleboog binnen slaat

Joost

Well-known member
Ten Hag heeft natuurlijk volkomen gelijk dat het spel bij een hoofdblessure direct moet worden stilgelegd maar het kon wel iets subtieler.

Die rode kaart op het eind lijkt natuurlijk nergens op.

Pascallovic

Well-known member
Ten Hag heeft natuurlijk volkomen gelijk dat het spel bij een hoofdblessure direct moet worden stilgelegd maar het kon wel iets subtieler.

Die rode kaart op het eind lijkt natuurlijk nergens op.
Hij heeft daar natuurlijk gelijk over. Echter vond ik zijn verhaal voor de rest niet sterk. Speler zou even out geweest zijn, maar ondertussen laat je hem wel doorspelen. Daar zit toch ook een risico aan? Als je daar over begint dan hebben we plotseling een watjes cultuur...

Bovenaan