5e speelronde

JMD

Well-known member
Na de interlandbreak gaan we over 2 weekenden weer verder met de eredivisie. En hoe... Er staat een heuse topper op het spel (Feyenoord - ADO Den Haag), krijgt Peter Bosz bezoek van zijn oude club (Ajax - Vitesse) en ontvangt de andere Gelderse ploeg landskampioen PSV. Verder een duel tussen 2 ploegen die 'hun start gemist hebben': PEC Zwolle - FC Utrecht.

Zaterdag 10 september
AZ - Willem II (18.30)
SC Heerenveen - FC Twente (18.30)
NEC - PSV (19.45)
Excelsior - Heracles Almelo (20.45)
PEC Zwolle - FC Utrecht (20.45)

Zondag 11 september
Feyenoord - ADO Den Haag (12.30)
FC Groningen - Sparta R. (14.30)
Go Ahead Eagles - Roda JC (14.30)
Ajax - Vitesse (16.45)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op naar vijf uit vijf en vijf punten voorsprong op de eerste belagers!
 

JMD

Well-known member
Wat komt ADO elk jaar in de Kuip doen behalve zich elke keer weer kansloos af te laten slachten?:hsv:
Precies. Die capituleren altijd al als ze de bus de A13 opdraaien...

Ik zou gewoon thuisblijven als Den Haag zijnde. Scheelt in de benzinekosten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Die capituleren altijd al als ze de bus de A13 opdraaien...

Ik zou gewoon thuisblijven als Den Haag zijnde. Scheelt in de benzinekosten.

Jij als de man van de statistieken slaat hier wel een flater. Volgens mij hebben we er vorig jaar nog van verloren en verder hebben we ook wel tegen ze gelijk gespeeld.
 

fr-keff

Active member
Jij als de man van de statistieken slaat hier wel een flater. Volgens mij hebben we er vorig jaar nog van verloren en verder hebben we ook wel tegen ze gelijk gespeeld.

Ook nog eens 0-3 paar seizoenen terug. De broers Verhoek speelde hun wedstrijd van het jaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook nog eens 0-3 paar seizoenen terug. De broers Verhoek speelde hun wedstrijd van het jaar.

Dan presteert ADO dus gewoon slechter in Rotterdam dan in Amsterdam en Eindhoven. Gezien de prestaties van Feyenoord ten opzichte van Ajax en PSV overigens niet heel vreemd.
 

JMD

Well-known member
Jij als de man van de statistieken slaat hier wel een flater. Volgens mij hebben we er vorig jaar nog van verloren en verder hebben we ook wel tegen ze gelijk gespeeld.

I know, maar ik doe mee met het statement van Abu... Jamel postte voor Ajax - Willem II dat Ajax Willem II zou afslachten, en voor PSV - Grunn dat PSV Groningen zou afslachten... We weten hoe e.e.a. is afgelopen...

Abu vond dat nu Feyenoord aan de beurt was, dus help hem graag... :)
 

fr-keff

Active member
I know, maar ik doe mee met het statement van Abu... Jamel postte voor Ajax - Willem II dat Ajax Willem II zou afslachten, en voor PSV - Grunn dat PSV Groningen zou afslachten... We weten hoe e.e.a. is afgelopen...

Abu vond dat nu Feyenoord aan de beurt was, dus help hem graag... :)

Feyenoord en iemand afslachten in de eigen Kuip? Dat moet ook alweer 2013 geweest zijn...
 

Max

Administrator
Forumleiding
5e speelronde

:duim: beter dan die vitamine rotzooi van Max mag ik hopen.

Vitamine bier? Ik loop er een marathon op met 500+ hoogtemeters. Dat zie ik Lennard niet snel doen. Die houdt een ritje op de fiets van Katwijk naar Leiden nog niet vol, al raust hij de hele voorraad van een pillenboer leeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er schijnt een hele delegatie vanuit Amsterdam en Rotterdam af te reizen om dat te aanschouwen.
 
Bovenaan