5e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Er gaan wat DVK-ers gezellig met PES5 en TiMiKa vooraf wat biertjes drinken en de wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion kijken.
 

JMD

Well-known member
Opstellingen NEC en PSV

NEC: Delle,Buwalda,Dumic,Golla,
Fomitschow,Ofosu,Bikel,Breinburg,
Owusu-Abeyie,Mayi,Awoniyi

PSV: Zoet,Brenet,Isimat-Mirin,Moreno,
Willems,Pr?pper,Hendrix,Ramselaar,
Narsingh,L.de Jong,Pereiro

NEC heeft een line-up vol po?tische voetbalnamen.

PSV dus met Brenet ipv Arias, Ramselaar ipv Guardado en Narsingh en Pereiro nu voorin.
 

JMD

Well-known member
Zo scoor je 90 minuten niet, zo maak je na 4 minuten 0-1

Ramselaar... Mooi, zijn eerste schot op goal voor PSV ever is raak...
 

JMD

Well-known member
En na 10 minuten 0-2...

Het ligt achterin helemaal open bij NEC. Fraai uitgespeeld hoor.
 

JMD

Well-known member
Nou Higler, je geeft geel, maar dit is ?f rood (als je het een slaande beweging vindt) ?f niks... Ik vond het niks. Gewoon breed maken, De Jong heeft gewoon pech dat die hand in zijn gezicht komt.
 

JMD

Well-known member
En 0-3....

Ongelooflijk.

Waar 2 weken terug geen schot op goal kwam en de rest gestopt werd door Padt, is het nu 3x op goal, 3x raak.
 

JMD

Well-known member
Ik wilde net gaan typen dat NEC een leuk ploegie heeft, leuke aanvallers, flinke body, lekker aanvallend.
Tegen PSV loop je dan echter het mes in.

Maar waar NEC voor het seizoen nog gezien werd als een ploeg die het moeilijk zou krijgen, schat ik ze nu in rond plaats 9-10.
 

RickPSV

Active member
PSV al 0-3 met niet eens de offici?le selectie, maar dit gaat wel erg lekker! 10, 10 10!
Toch is NEC aanvallend niet heel slecht.
 

vakx2.0

Banned
Was even bang dat Hendrikx niet zou spelen nu Ramselaar z'n debuut maakt. Maar ze staan er beide in. Laat Guardado de benen maar fit houden voor Atletico. Lekker bezig zo, PSV!
 

RickPSV

Active member
Huppakeee! Dit is wel echt een heerlijk potje.
Brenet overigens beter dan Willems, dat zie je zo en was vorig seizoen ook al zo.
 
Bovenaan