JMD
Well-known member
Wel wat meer kansen dan vier, zwartkijker.
In die eerste 24 minuten? Echt niet...
Daarna wel ja.
En opnieuw: liever een zwartkijker dan iemand die continu aan het zieken en zuigen is.
Wel wat meer kansen dan vier, zwartkijker.
Valt mee vanavond. Hij had ook nog kunnen beweren dat het nog zo maar 4-4 kan worden.
Daar dacht ik ook nog even aan. Die JMD heeft meer invloed dan ik had verwacht.:cab:
Valt mee vanavond. Hij had ook nog kunnen beweren dat het nog zo maar 4-4 kan worden.
Gelukkig niet op Brenet, Die volgens jou op zijn top speelt. Haha.Ik heb meer invloed dan jij denkt...![]()
Oh ja, Excelsioooor!!!
We zullen zien.... Voorlopig had jij gelijk met Depay, maar ik met Locadia.Gelukkig niet op Brenet, Die volgens jou op zijn top speelt. Haha.
Ga jij maar eens een negatief woord uit mijn toetsenbord zoeken over PSV vanavond... Dat wordt denk heel lastig.In zn streven om zo objectief en redelijk mogelijk over te komen, schiet JMD wat te vaak door in complimenten en vergoeielijkingen voor de concurrentie en kan er voor t eigen team nooit een bravo vanaf zonder dat er een "mits, maar" of "voorbehoud" volgt.
Ik had Barcelona aan op de computer...Knap dat je wakker bent gebleven.
Brenet is 22 en nauwelijks geblesseerd. Die jongen wordt echt nog wel beter. Dat laat zijn stijgende lijn de afgelopen 2 jaar gewoon zien.We zullen zien.... Voorlopig had jij gelijk met Depay, maar ik met Locadia.
4 kansen 4 goals
Zelden zo effectief gezien.
Ga jij maar eens een negatief woord uit mijn toetsenbord zoeken over PSV vanavond... Dat wordt denk heel lastig.
En nogmaals: liever kritisch dan clubblind en zuigend naar de rest. Jij bent zo ongeveer de laatste op dit forum die anderen de maat mag nemen.
Op het moment dat PSV de 0-4 maakte was dat de situatie zoals ik die postte... Dat jij er een negatief punt van wil maken is voor jouw rekening.Doe niet zo opgefokt man. Als ik vind dat je erg pessimistisch post door de eerste helft samen te vatten met 4 kansen, 4 goals (over 24 minuten had je t toen niet, zie quote)