5e speelronde

JMD

Well-known member
'De eerste 4 mogelijkheden waren allemaal raak', aldus kenner Driessen... :)

vakx2.0

Banned
Valt mee vanavond. Hij had ook nog kunnen beweren dat het nog zo maar 4-4 kan worden.

In zn streven om zo objectief en redelijk mogelijk over te komen, schiet JMD wat te vaak door in complimenten en vergoeielijkingen voor de concurrentie en kan er voor t eigen team nooit een bravo vanaf zonder dat er een "mits, maar" of "voorbehoud" volgt.

Maar wie weet... wordt het inderdaad nog gelijk vanavond.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sterker Heerenveen in een vooral matige wedstrijd. Twente zit echt helemaal niets in. Heerenveen heeft op zich een leuke ploeg, maar most stootkracht. Terechte voorsprong wel.

vakx2.0

Banned
Zoals iedereen verwachtte, een begrijpelijke tweede helft. Krachten gespaard voor Atletico... a different cookie

JMD

Well-known member
Gelukkig niet op Brenet, Die volgens jou op zijn top speelt. Haha.
We zullen zien.... Voorlopig had jij gelijk met Depay, maar ik met Locadia.

In zn streven om zo objectief en redelijk mogelijk over te komen, schiet JMD wat te vaak door in complimenten en vergoeielijkingen voor de concurrentie en kan er voor t eigen team nooit een bravo vanaf zonder dat er een "mits, maar" of "voorbehoud" volgt.
Ga jij maar eens een negatief woord uit mijn toetsenbord zoeken over PSV vanavond... Dat wordt denk heel lastig.

En nogmaals: liever kritisch dan clubblind en zuigend naar de rest. Jij bent zo ongeveer de laatste op dit forum die anderen de maat mag nemen.

gevegt

Well-known member
We zullen zien.... Voorlopig had jij gelijk met Depay, maar ik met Locadia.
Brenet is 22 en nauwelijks geblesseerd. Die jongen wordt echt nog wel beter. Dat laat zijn stijgende lijn de afgelopen 2 jaar gewoon zien.

Oja, Bruma heeft weer eens de 0 gehouden:duim:

vakx2.0

Banned
4 kansen 4 goals

Zelden zo effectief gezien.

Ga jij maar eens een negatief woord uit mijn toetsenbord zoeken over PSV vanavond... Dat wordt denk heel lastig.

En nogmaals: liever kritisch dan clubblind en zuigend naar de rest. Jij bent zo ongeveer de laatste op dit forum die anderen de maat mag nemen.

Doe niet zo opgefokt man. Als ik vind dat je erg pessimistisch post door de eerste helft samen te vatten met 4 kansen, 4 goals (over 24 minuten had je t toen niet, zie quote) ... dan lijkt me dat geen schuimbekkende reactie vol zuigverwijten waard.

Ben gewoon je redelijke-zelf en stel je niet zo ontzettend aan. Nergens voor nodig.

JMD

Well-known member
Doe niet zo opgefokt man. Als ik vind dat je erg pessimistisch post door de eerste helft samen te vatten met 4 kansen, 4 goals (over 24 minuten had je t toen niet, zie quote)
Op het moment dat PSV de 0-4 maakte was dat de situatie zoals ik die postte... Dat jij er een negatief punt van wil maken is voor jouw rekening.

Als ik er van gemaakt had 8 kansen 4 goals had je het ook negatief genoemd want dan had je gevonden dat ik de gemiste kansen had benadrukt...

En verder: als dit werkelijk het enige negatieve is dat je in mijn gepost kan vinden over PSV vanavond, dan denk ik dat het nog wel meevalt... Jij begon met een aanval op me dat ik kritisch was, daar is vanavond totaal geen sprake van.

stc

Well-known member
Nette overwinning van PSV. Weer de 0 en nu reeds 434 minuten zonder tegengoal in de competitie.

vakx2.0

Banned
Iemand kritisch noemen is een aanval????

Ik dacht juist dat je er trots op was.

Blijf het zwaar overtrokken reacties en bewoordingen van je vinden JMD. Normaal ben jij de wijste... laat ik t ditmaal dan maar eens zijn.

Bovenaan