3FM Glazen Huis

JFK

Well-known member
Verder is het voor Nederlanders een beetje een ver van je bed show geweest.

Ach ze voelen zich altijd achtergesteld door de rest van Nederland, geven altijd af op de Randstad, dat de inwoners van de Randsrad ook denken, terecht overigens,:zoek het maar uit met je rotzooitje.
 

inhethoekje

Active member
Precies. Nee, wat doet Heerlen? Die komen met de raad van elf aanschijten. Rot toch op.

Of een trouwdag.

Ik wil dronken studenten zien die lallend bij de brievenbus een kutnummer aanvragen voor 5 euro.
Leuk als je met de fiets van Groningen naar Heerlen bent gefietst en 1500 euro heb opgehaald maar daar ben ik ondertussen wel klaar mee, ik krijg steeds meer de schijt van al die fietsclubjes en hun goede doelen, je kan het fietspad niet meer oversteken of er komt weer zo'n clubje langsgezoefd in van die spuuglelijke outfits.

Met je bierpens en Raboshirtje strak om die pens, pleur op.
 

JFK

Well-known member
ik krijg steeds meer de schijt van al die fietsclubjes en hun goede doelen, je kan het fietspad niet meer oversteken of er komt weer zo'n clubje langsgezoefd in van die spuuglelijke outfits.

Met je bierpens en Raboshirtje strak om die pens, pleur op.
Echt van die omroep max types. De fik er in met die handel.
 

inhethoekje

Active member
Ze moeten weer terug naar de basis, bij de brievenbus slap ouwehoeren met een dronken student, die verhalen van pannenkoeken of cupcakes clubjes die krap aan 30 van die niet te vreten rotzooi hebben verkocht weet ik nu wel.
 

inhethoekje

Active member
Volgend jaar Breda, dat is dus veel beter, daar loopt in het weekeinde half Rotterdam dronken over straat, tel daar een aantal gekke Bredanaars en lallende studenten bij op en het word weer een gezellige puinhoop.
 

Janssen

Well-known member
De steden in de afgelopen jaren konden het dus beter onder de mensen brengen, en het dus beter verkopen dan die Limburgers.

Dat is dan weer onzin. Heeft niks met beter of slecht of goed of fout te maken. Als je locatie centraal ligt komen mensen uit alle windstreken, dat was nu niet het geval. Verenigingen in de Randstad gaan geen geld ophalen en dan helemaal naar Heerlen brengen.
 

SanMark.

Well-known member
Dat is dan weer onzin. Heeft niks met beter of slecht of goed of fout te maken. Als je locatie centraal ligt komen mensen uit alle windstreken, dat was nu niet het geval. Verenigingen in de Randstad gaan geen geld ophalen en dan helemaal naar Heerlen brengen.

Maar wel naar Leeuwarden of Enschede.
 

Maasveld

Well-known member
Dat is dan weer onzin. Heeft niks met beter of slecht of goed of fout te maken. Als je locatie centraal ligt komen mensen uit alle windstreken, dat was nu niet het geval. Verenigingen in de Randstad gaan geen geld ophalen en dan helemaal naar Heerlen brengen.
Want geld overmaken was geen optie?
 

inhethoekje

Active member
Leeuwarden en Enschede hebben studenten, kunnen we lang blijven ouwehoeren over de organisatie van een stad, ik geloof nl direct dat de gemeente Heerlen zijn stinkende best heeft gedaan, maar een actie als dit hangt op lallende studenten op een plein in de avonduren aan elkaar, niks meer en niks minder.
Die studenten zorgen in de avond en nacht voor de reclame die men weer gebruikt overdag, simpel.
 

inhethoekje

Active member
Nu stonden er in de nacht een paar man te springen op bv dj Layback Luke (oid), in Groningen was dat plein uit zijn dak gegaan in de nacht.

Reden?:

Studenten!
 

inhethoekje

Active member

Een hoop ''gullie'' en hullie'' geschreeuw dus na een paar opmerkingen gelezen te hebben ben ik ermee gestopt.
Nu ben ik geen taalpurist maar ik schaam me soms nog meer hoe de Nederlandse taal achteruit holt in gesproken en in schrijf stijl dan hoe we over vluchtelingen denken.


Mecca Hanefi:
''gaat niet naar goeddoel enigste goeden doel waar jullie geld na toe sturen is hun eigen zak. dit zijn de tijden van mensen die liegen krijgen een podium en de waarheid krijgt de zwarte lenz''

:eek:mg:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan