gevegt
Well-known member
Is ie zo lastig dan?
Hallo, dat is zelfs voor Hoekje haar tijd.
Is ie zo lastig dan?
Normaal gesproken lopen ze toch ook met name flink te pushen dat het record moet worden verbeterd? Misschien maakt dat ook een verschil voor de eindsprint.
Net op L1 een Heerlense horecaondernemer: ik heb heel veel mensen gesproken die zeiden dat ze hier zeker nog een keertje terug zouden komen
Het waren dus duidelijk niet de zuinige Limburger maar de rest van het land dat dit jaar minder interesse had in Serious Request;
http://nos.nl/artikel/2077171-minder-geld-voor-serious-request-het-speelde-dit-jaar-minder.html
Want Nederland is zo'n geweldig groot land?Niemand heeft het toch over zuinige Limburgers gehad, maar slechts over arme Limburgers? Verder is het voor Nederlanders een beetje een ver van je bed show geweest.
Want Nederland is zo'n geweldig groot land?
En de geloofwaardigheid wordt steeds minder wat opsluiten betreft, Beelen stond steeds bijkans buiten om mensen binnen te laten, en omdat het er zo warm was voor de tijd van het jaar stonden deuren gewoon open of op een kier.
Je wordt opgesloten of niet, dit was gewoon slecht.
Precies. Nee, wat doet Heerlen? Die komen met de raad van elf aanschijten. Rot toch op.Groningen is voor mijn gevoel even ver weg als Heerlen dus aan de afstand kan het niet liggen.
Ik denk dat je dit soort acties toch echt in steden moet houden met een redelijke studentenaanwas, studenten maken dit soort acties op de dooie uren de moeite waard , inwoners niet.
Ik snap dat gelul ook nooit zo da t ze niet mogen eten. Maar wel groenteschakes naar binnen mogen gieten.
Verder vond ik die gozer met dat lange haar verschrikkelijk.