JMD
Well-known member
NEC gaat al niet eens 1x scoren, laat staan 2x.0-2, hopelijk valt de stabiele 0-3 nog
Vraag me af of de tegenstanders van Ajax de afgelopen 3 duels al meer dan 5x op de goal van Cillessen hebben geschoten...
NEC gaat al niet eens 1x scoren, laat staan 2x.0-2, hopelijk valt de stabiele 0-3 nog
Dat het helemaal nergens op lijkt.Den Haag maakt vlak voor tijd de 1-1, blijven ongeslagen.
Ajax op 0-2. Same old song dus. 3x zonder tegendoelpunt winnen, 4 punten los van PSV, wat is het probleem?
Den Haag maakt vlak voor tijd de 1-1, blijven ongeslagen.
Ajax op 0-2. Same old song dus. 3x zonder tegendoelpunt winnen, 4 punten los van PSV, wat is het probleem?
Dat zal best zo zijn ja, maar dat doet het bij PSV en Feyenoord ook niet.Dat het helemaal nergens op lijkt.
NEC gaat al niet eens 1x scoren, laat staan 2x.
Vraag me af of de tegenstanders van Ajax de afgelopen 3 duels al meer dan 5x op de goal van Cillessen hebben geschoten...
Dat zal allemaal best, maar je wint gewoon 3x. Dat is scorebordjournalistiek, ik weet het, maar is nog altijd beter dan dat je 90 minuten lang een ploeg helemaal van het veld speelt en het 0-0 blijft. (kan me een Ajax-Sparta herinneren van een jaar of 5 terug)Dat je dankzij 3 ongekend matige tegenstanders zonder tegendoelpunt en puntverlies op kop staat maar wanneer we ook maar een beetje tegenstand krijgen (zie Europa) het helemaal niks blijkt te zijn.
Dat zal allemaal best, maar je wint gewoon 3x. Dat is scorebordjournalistiek, ik weet het, maar is nog altijd beter dan dat je 90 minuten lang een ploeg helemaal van het veld speelt en het 0-0 blijft. (kan me een Ajax-Sparta herinneren van een jaar of 5 terug)
Tuurlijk gaat Ajax nog punten laten liggen, maar het is voor het eerst in 9 jaar dat Ajax haar eerste 3 competitieduels wint. Dat zegt ergens ook wel iets.
Ja. Zomer 2006 tot oktober 2007, dezelfde periode als Koeman bij PSV.Is het tijdperk Ten Cate alweer zolang geleden?!
Dat zegt dat ze al drie matige dan wel zwakke tegenstanders hebben gehad.
Ja, dat is ook weer zo. Een stuk of 14.
met 84 punten word je wel kampioen
Dit is gewoon weer net zo'n NEC als twee jaar terug met vrijwel alleen maar kleurloze buitenlanders.
Ik had nog wel de hoop dat ze het aanvallende en gedurfde spel uit de Jupiler League konden doorzetten en alhoewel je dan weleens flink op je bek gaat, had je genoeg gescoord om erin te blijven met dezelfde aanval minus Jahanbaksh. Nu hebben ze echter een laffe trainer als Faber aan het roer die alleen maar aan zo min mogelijk tegengoals krijgen denkt en gasten als Ars en Limbombe dumpt. Tsja, dan ga je het inderdaad niet redden.