Tot woensdag!
Zolang jullie Sander de Kramer maar niet uitnodigen vind ik alles best.
Tot woensdag!
Amateuristisch hoe Rosario daar Til laat lopen bij de 1-0.
Hoezo is van Persie voor Feyenoord een legende? Ondanks zijn talent toch niet bijzonder veel voor de club betekend qua wedstrijden, doelpunten en prijzen.
Zo wat een mooi afscheid voor Robin en Giovanni.
De UEFA Cup, een beker en een Johan Cruijffschaal. Voor het Nederlands voetbal is het wel een legende. 1,5 jaar lang de enige reden geweest om nog naar het stadion te gaan. K
reeg vanmiddag al half spijt dat ik toch weer heb verlengd.
Voor het Nederlands voetbal wat mij betreft onomstreden als je ziet wat hij in Oranje heeft bereikt als topscorer allertijden. Premier League natuurlijk United kampioen gemaakt en Arsenal een tijdje gedragen en in de top 4 gehouden. Dus over de grootsheid van zijn carriere valt niet te twisten. Alleen qua betekenis voor Feyenoord valt het wel mee, ondanks dat hij natuurlijk na zijn terugkeer veruit de beste speler was voor anderhalf jaar.De UEFA Cup, een beker en een Johan Cruijffschaal. Voor het Nederlands voetbal is het wel een legende. 1,5 jaar lang de enige reden geweest om nog naar het stadion te gaan. Kreeg vanmiddag al half spijt dat ik toch weer heb verlengd.
Janssen zei:Het voetbal heeft gewonnen :duim:
Gefeliciteerd heren Ajax fans!
Proficiat aan alle Ajacieden hier. Het is jullie gegund.
Gefeliciteerd Ajaxieden, teringlijders het zij jullie gegund.
Gefeliciteerd Ajax. En volgende week: Hup Groningen.
Het voetbal heeft gewonnen :duim:
Heuj veilig!
Die kutclub uit Amsterdam kopieert schaamteloos 2005 van Ons seizoen.
Nou, gefeliciteerd dan maar.
De beste van Limburg!!!
Bedankt heren!
Vriend!
Sterf!
Sterf!
Sterf!
Houdoe mannen, tot de volgende keer :duim: