33e speeldag

Pascallovic

Well-known member
Hoezo is van Persie voor Feyenoord een legende? Ondanks zijn talent toch niet bijzonder veel voor de club betekend qua wedstrijden, doelpunten en prijzen.

Max

Administrator
Forumleiding
Hoezo is van Persie voor Feyenoord een legende? Ondanks zijn talent toch niet bijzonder veel voor de club betekend qua wedstrijden, doelpunten en prijzen.

De UEFA Cup, een beker en een Johan Cruijffschaal. Voor het Nederlands voetbal is het wel een legende. 1,5 jaar lang de enige reden geweest om nog naar het stadion te gaan. Kreeg vanmiddag al half spijt dat ik toch weer heb verlengd.

Atreides

Well-known member
Zelfs vanuit mijn perspectief had ik GIO en van Persie een afscheid gegund met een onverwinning. Het eerbetoon van Feyenoord is wel erg mooi. Toch twee (nu) zeer sympathieke personen die heel veel betekend hebben voor het Nederlands voetbal.

De UEFA Cup, een beker en een Johan Cruijffschaal. Voor het Nederlands voetbal is het wel een legende. 1,5 jaar lang de enige reden geweest om nog naar het stadion te gaan. K

Dit.
+
De buitencategorie speelt gewoon niet meer zo lang bij de Nederlandse clubs.

Komt bij dat het het voor de uitstraling van Feyenoord gewoon heel goed is dat van Persie er heeft gespeeld en vooral ook hoe graag hij nog bij Feyenoord wilde spelen. Zal nu ook wel een ambassadeur blijven voor Feyenoord en dat mag je qua uitstraling ook niet onderschatten.
reeg vanmiddag al half spijt dat ik toch weer heb verlengd.

Je kon het niet laten h??

Die Kokcu ga je nog veel van genieten als het een beetje meezit.

Pascallovic

Well-known member
De UEFA Cup, een beker en een Johan Cruijffschaal. Voor het Nederlands voetbal is het wel een legende. 1,5 jaar lang de enige reden geweest om nog naar het stadion te gaan. Kreeg vanmiddag al half spijt dat ik toch weer heb verlengd.
Voor het Nederlands voetbal wat mij betreft onomstreden als je ziet wat hij in Oranje heeft bereikt als topscorer allertijden. Premier League natuurlijk United kampioen gemaakt en Arsenal een tijdje gedragen en in de top 4 gehouden. Dus over de grootsheid van zijn carriere valt niet te twisten. Alleen qua betekenis voor Feyenoord valt het wel mee, ondanks dat hij natuurlijk na zijn terugkeer veruit de beste speler was voor anderhalf jaar.

gevegt

Well-known member
Die kutclub uit Amsterdam kopieert schaamteloos 2005 van Ons seizoen.
Nou, gefeliciteerd dan maar.

Bovenaan