33e speeldag

Satyr

Administrator
Forumleiding
Luilak

engpk3b.png
 

BlauwVinger

Well-known member
Luilak

Reminder. Er staat een vraag aan jou gericht open in het F! topic.


Wat is er bezwaarlijk aan het 'gegeven' dat het een 'randstadproject' is en wat houdt dat in? Wat houdt 'een optocht' in?


Waarom sluit dit antwoord aan op de opmerking van Janssen dat sprake zou zijn van 'doffe ellende'?
 

Jacco

Well-known member
Wel jammer dat er in de laatste ronde nauwelijks echte beslissingen vallen.

Als Fc Twente fan moest ik onbewust terug denken aan de laatste Twente wedstrijd vorig seizoen, waarin de NAC supporters een ludiek spandoek hadden met "jullie tegen Telstar", en dan weer "jullie tegen Top", jullie tegen "Helmond sport". Helaas voor hen zijn de rollen nu omgekeerd.
 

Janssen

Well-known member
Die transfers van Fortuna in de winter hebben wel geholpen.

Je dacht niemand reageert dus ik probeer het nog wel een keer?

Mac-Intosh heeft het uitstekend gedaan en de rest was ofwel gratis (Balic) of opvulling voor Jong Fortuna. Je stokpaardje vreemdelingenlegioen gaat eveneens niet op, gisteren gewoon weer minimaal 5 Nederlanders in de basis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel jammer dat er in de laatste ronde nauwelijks echte beslissingen vallen.

Als Fc Twente fan moest ik onbewust terug denken aan de laatste Twente wedstrijd vorig seizoen, waarin de NAC supporters een ludiek spandoek hadden met "jullie tegen Telstar", en dan weer "jullie tegen Top", jullie tegen "Helmond sport". Helaas voor hen zijn de rollen nu omgekeerd.

Juist mooi dat er geen echte beslissingen vallen tijdens zo?n doordeweekse speelronde.
 

Bernardo

Well-known member
Je dacht niemand reageert dus ik probeer het nog wel een keer?

Mac-Intosh heeft het uitstekend gedaan en de rest was ofwel gratis (Balic) of opvulling voor Jong Fortuna. Je stokpaardje vreemdelingenlegioen gaat eveneens niet op, gisteren gewoon weer minimaal 5 Nederlanders in de basis.

Zei toch al dat Mac-intosch een prima kracht was. :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Opvallend overigens dat FC Groningen ondanks alle aankopen en goede resultaten er qua doelpunten voor niet zo heel veel mee opgeschoten is.
 

Batigoal

Well-known member
Beter na 37 seconden op achterstand dan 5 tellen voor tijd, maar ik werd wel even serieus bleek om de neus. Gelukkig stond the Hunter weer op de juiste plek en daarna was het lang spannend maar mede dankzij AZ een geweldig einde van deze speelronde.

Woensdag was erg, het klinkt misschien raar maar als Ajax de titel nu nog verspeelt had aan PSV had ik daar nog veel meer van gebaalt dan van woensdag. Gelukkig bleef Ajax dat bespaart, sterker nog, 25 minuten na afloop was de Arena nog vol en stond iedereen vast de titel te vieren. Dit was voor mij de spannendste middag van het seizoen, lekker alleen thuis, ongeremd schreeuwen, zenuwpezen en juichen. Heerlijke middag, geweldig slot.

Gek genoeg had ik dat andersom. Woensdag ben ik echt kapot gegaan, maar gisteren had ik er (tegen mijn natuur in ;)) volop vertrouwen in dat we zouden winnen. Dat PSV ook nog eens verloor was een toetje. Kudos aan AZ, dat dit seizoen wellicht heeft afgerekend met het "nooit winnen van de traditionele topclubs".

Dat vroeg ik me dus ook af. Schijnt ??n of andere vent van tv te zijn. Verschrikkelijk was het. Overdreven schreeuwen, net doen alsof hij op een kinderfeestje was. Totaal ongepast. Plus de zwaar gedateerde Leen Huizer natuurlijk. En ook heel vals zingende Do.

Niks mis met Ridderkerkse Leen! Mijn opa was diehard Feyenoorder en kende Leen, dus die heb ik als kind weleens op verjaardagen gezien. Daarom heb ik altijd een zwak voor hem gehad.

Was weer een mooie reclame voor het schakelkanaal vandaag.

Wel blijf ik vinden dat de tijd dat het tussenscherm met de logo's in beeld is te lang duurt.
 

ALenstra

Well-known member
Ik moet werken tijdens die laatste speeldag dus ik ben er ook niet rouwig om dat de belangrijkste beslissingen al gevallen zijn.
 

Ska P 187

Well-known member
Gek genoeg zien we 'in Europa' precies het tegenovergestelde. De Fc Emmen en Sittard (al heten ze hier Ajax en PSV) moet wel heel veel wedstrijden winnen om in de finale te komen. Het knock-out systematiek of de poules zijn een gigantisch voordeel voor de rijkere en grotere clubs.

Ja want Ajax en PSV worden tenslotte niet zo goed als elk jaar kampioen?
 
Bovenaan