33e speeldag

Abubakari

Well-known member
D6ZPNfsXsAEX0gd.jpg

:duim:
 

JMD

Well-known member
Overigens ben ik zelf wel voor een kampioens play-off.
Nee, ik niet. Dan was er in dit seizoen vanaf februari geen fluit meer aan geweest vwb het kampioenschap. Toen was bekend dat PSV en Ajax het samen gingen uitvechten. En had je dus niet de heerlijke spanning elke week. Dan was Ajax - PSV niet zo cruciaal geweest enz.
En verder kan je dan altijd hebben dat een ploeg met 20 pt voorsprong eindigt, maar geen kampioen wordt...
 

gevegt

Well-known member
Nee, ik niet. Dan was er in dit seizoen vanaf februari geen fluit meer aan geweest vwb het kampioenschap. Toen was bekend dat PSV en Ajax het samen gingen uitvechten. En had je dus niet de heerlijke spanning elke week. Dan was Ajax - PSV niet zo cruciaal geweest enz.
En verder kan je dan altijd hebben dat een ploeg met 20 pt voorsprong eindigt, maar geen kampioen wordt...

Ga er ook nog even serieus op in.

Ken er trouwens een ban komen op die kutfoto's die Abu over dit forum verspreidt.
dank u.
 

Maasveld

Well-known member
Nee, ik niet. Dan was er in dit seizoen vanaf februari geen fluit meer aan geweest vwb het kampioenschap. Toen was bekend dat PSV en Ajax het samen gingen uitvechten. En had je dus niet de heerlijke spanning elke week. Dan was Ajax - PSV niet zo cruciaal geweest enz.
En verder kan je dan altijd hebben dat een ploeg met 20 pt voorsprong eindigt, maar geen kampioen wordt...
Waarom was er geen fluit meer aan geweest vwb het kampioenschap?
 
Bovenaan