32e speeldag

leo1949

Well-known member
Ik kom net thuis van de sportschool en zie dat dit weleens heel mooi kan worden voor AZ. :duim::duim:

Ivanhoe

Active member
Dat denk ik ook. Ik heb echt een heel hard hoofd in zondag. Maar de competitie hebben we sowieso al verziekt, doordat we vanaf de winterstop al uitgeschakeld zijn voor de titel. Ik verwacht dat de koppen daarvoor sowieso al gaan rollen. Dus of we nu 3e of 4e worden zal mij echt een rotzorg zijn. Het is allebei ondermaats.

Alsjeblieft 3e. Geen play-offs meer en snel vergeten dit seizoen.

De Groene Scout

Well-known member
Zou die Erik ten Hag nog een beetje hebben gespeeld met de 'gun-factor' richting de Superboeren?
Hij heeft er toch een aardige tijd gehad en volgens mij ook nog wel wat contacten. Met het oog op de bekerfinale toch wel weer enkele aanpassingen in de opstelling gedaan. Kun je uitleggen als sparen / rouleren maar ook gunnen.
Wel mooi trouwens dat De Graafschap er dankbaar gebruik van heeft gemaakt. Gaatje toch even 5 punten met Cambuur. :duim:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel komisch. Ziyech speelt niet bij Twente en dus speelt Cabral op zijn positie. En Cabral denkt ook gelijk dat hij Ziyech is. Probeert het spel te verdelen, eist alle standaardsituaties op. Probleem is alleen dat hij alles, inclusief een penalty, verprutst. 0-0 dus nog vlak voor rust.

JMD

Well-known member
Wel komisch. Ziyech speelt niet bij Twente en dus speelt Cabral op zijn positie. En Cabral denkt ook gelijk dat hij Ziyech is. Probeert het spel te verdelen, eist alle standaardsituaties op. Probleem is alleen dat hij alles, inclusief een penalty, verprutst. 0-0 dus nog vlak voor rust.

Ziyech geblesseerd of geschorst?

Bovenaan