32e speeldag

JMD

Well-known member
Lekker slap begin weer van Ajax.

Zet gewoon eens druk naar voren en jaag Heerenveen op.

PSV heeft daar ook zo'n last van, liever achtein blijven staan met balbezit ipv een tegenstander compleet kapot proberen te spelen...
Alleen gisteren ging dat even 12 minuten goed.

Je zou toch zeggeen dat AJax weet wat er op het spel staat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Altijd leuk. Even bijgelezen hier en de goals teruggezien. Blijkbaar geen slecht idee om een fijn gesprek met mijn ouders te prefereren boven een helftje Feyenoord. Zo voorspelbaar weer allemaal. Maar ja, lekker boeiend. Alles op zondag. Dan moeten we winnen. Al het andere neem ik ter kennisgeving aan. Misschien zo zelfs even Heerenveen - Ajax kijken.
 

JFK

Well-known member
Vincent Bijlow ook. Maar laat die jongen maar lekker aan zijn zelfvertrouwen werken.

Laat hem dat maar lekker in zijn eigen tijd doen.
Zo slap en onzuiver schieten. Geef dan gelijk maar de bal aan de keeper, als je er geen zin in hebt.
 

Jozsef

New member
Als we vandaag verliezen kan AZ op 3 punten komen, Jamel. Ik blijf nog even Feyenoord kijken ipv Ajax, oke? Alsof ik dan al van plan was. :cab:
 

Miramar

Well-known member
Ik vind het knap dat mensen als Max en JFK die josti's uit Rotterdam kunnen aanschouwen en het uitzitten tot aan het eind.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als we vandaag verliezen kan AZ op 3 punten komen, Jamel. Ik blijf nog even Feyenoord kijken ipv Ajax, oke? Alsof ik dan al van plan was. :cab:

Ja, ach. Liever 15e en de beker, dan 3e en geen beker. Echt hoor, voor mij telt al sinds Ajax-uit die ene wedstrijd; zondag. Ik ben nu al stiknerveus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het knap dat mensen als Max en JFK die josti's uit Rotterdam kunnen aanschouwen en het uitzitten tot aan het eind.

Ik heb dit seizoen voor het eerst wedstrijden overgeslagen om ik er echt geen trek meer in had. Dus schuif de credits maar volledig door naar JFK.
 

JFK

Well-known member
Ik heb dit seizoen voor het eerst wedstrijden overgeslagen om ik er echt geen trek meer in had. Dus schuif de credits maar volledig door naar JFK.

De groeten, ik zap nu tussen Liverpool-Everton en Hertha-Dortmund.
Ik ga die flauwekul niet meer bekijken.
 

Ivanhoe

Active member
Als we vandaag verliezen kan AZ op 3 punten komen, Jamel. Ik blijf nog even Feyenoord kijken ipv Ajax, oke? Alsof ik dan al van plan was. :cab:

Eigenlijk 4 punten, gezien het verschil in doelsaldo, zou toch echt precies genoeg moeten zijn met nog een thuiswedstrijs te gaan.
 

Jozsef

New member
Ja, ach. Liever 15e en de beker, dan 3e en geen beker. Echt hoor, voor mij telt al sinds Ajax-uit die ene wedstrijd; zondag. Ik ben nu al stiknerveus.

Ik heb liever dat ze vandaag die 3e plek veiligstellen. Die finale winnen wordt namelijk nog een hels karwei. Let maar op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb liever dat ze vandaag die 3e plek veiligstellen. Die finale winnen wordt namelijk nog een hels karwei. Let maar op.

Dat denk ik ook. Ik heb echt een heel hard hoofd in zondag. Maar de competitie hebben we sowieso al verziekt, doordat we vanaf de winterstop al uitgeschakeld zijn voor de titel. Ik verwacht dat de koppen daarvoor sowieso al gaan rollen. Dus of we nu 3e of 4e worden zal mij echt een rotzorg zijn. Het is allebei ondermaats.
 
Bovenaan