32e speeldag

Jozsef

New member
Ik zit serieus te overwegen om nu te gaan zappen. Wat een ellende weer, zowel het spel als dat monotone gebonk.
 

Pascallovic

Well-known member
Ook niet heel handig om een doordeweekse ronde te plannen voor de bekerfinale.
Dit was inderdaad wel de verwachting dat zoiets zou kunnen gebeuren. Het is ze niet eens kwalijk te nemen. Een ticket voor de groepsfase EL dat op het spel staat.
 

Bernardo

Well-known member
Die Henry van der Vegt moeten we morgen als eerste met pek en veren de stad uit jagen. Heeft bij 4 clubs gezeten, en was met Willem II, RKC en Zwolle al gedegradeerd. Dit word nummer 4(!).
 

Friesland

Well-known member
Zeer bedroevende uitslag. Cambuur nu 5 punten achter De Graafschap, dit gaat niet meer lukken. :sad::sad::sad:
 

De Wolf

Well-known member
Ik zit hier met een stel nepperts. Deze ellende onderga je gewoon of anders wordt je maar een Ajacied waardoor je stiekem kan wegkruipen.
 

Pascallovic

Well-known member
Die Henry van der Vegt moeten we morgen als eerste met pek en veren de stad uit jagen. Heeft bij 4 clubs gezeten, en was met Willem II, RKC en Zwolle al gedegradeerd. Dit word nummer 4(!).
Ik zou als eerst degene pakken die hem heeft aangesteld, want dit wist je op moment dat hij werd aangesteld. Wachten is nu op de financiele lijken in de kast, omdat kneuzen als Vloet, Hiariej en Lachman plotseling een vermogen hebben gekost om huren/kopen.
 

Mommiej

Well-known member
Kane wil Menig het ziekenhuis in schoppen en raakt daarbij zelf op het oog zwaar geblesseerd. Kan er daarom geen medelijden mee hebben.
 

Forza AZ

Well-known member
Zeer bedroevende uitslag. Cambuur nu 5 punten achter De Graafschap, dit gaat niet meer lukken. :sad::sad::sad:
Vervelend voor Cambuur inderdaad, maar een onverwachte meevaller voor AZ.

Nu zit ik alleen te twijfelen wat nu de beste uitslag bij Heracles-Feyenoord is voor AZ. Ik zou toch eigenlijk zeggen winst voor Feyenoord, maar aan de andere kant kan AZ Feyenoord op 3 punten naderen als Heracles nu wint. Dan moet AZ morgen echter wel zelf winnen, anders is Heracles ons voorbij.
 

Jozsef

New member
Laatste kwartier Feyenoord prima hoor, met Vilhena als aanjager. Waarom kan dit nou niet vanaf het begin zou je denken?
 
Bovenaan