32e speeldag

JMD

Well-known member
Meest asociale elleboog ooit. Die actie sloeg echt he-le-maal nergens op.

Inderdaad. En die scheids staat er echt boven op zie ik nu pas. Hoe kan je dat niet zien.

Nou had Wouters daar sowieso wel een handje van, kan me nog een keer een overtreding op Pastoor herinneren. Toen zag de scheids het wel... Rood dus.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
2-0 ruststand in Zwolle. PEC domineert de wedstrijd volledig en tikt zeker bij vlagen NEC helemaal zoek, benieuwd of ze nu keer meer dan 1 helft goed kunnen voetballen.
 

JMD

Well-known member
Hup Utrecht!

Niet omdat ik de Graafschap niet wil behouden, maar wil graag dat de Superboeren op de laatste speelronde nog ergens om spelen... En als de Graafschap vanavond wint en Cambuur niet is het gat meer dan 3 punten en met PSV - Cambuur over 11 dagen is degradatie van de Friezen dan eigenlijk een feit.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
JMD hoop dan gewoon dat PEC vanavond wint, van Excelsior wint en NEC of Vitesse volgende week niet winnen, dan is PEC al klaar voor de play-offs na 33 wedstrijden.
 

JMD

Well-known member
JMD hoop dan gewoon dat PEC vanavond wint, van Excelsior wint en NEC of Vitesse volgende week niet winnen, dan is PEC al klaar voor de play-offs na 33 wedstrijden.

Dat hoop ik ook, maar dan moeten we wel eerst boven Ajax staan.
 

Maasveld

Well-known member
Hup Utrecht!

Niet omdat ik de Graafschap niet wil behouden, maar wil graag dat de Superboeren op de laatste speelronde nog ergens om spelen... En als de Graafschap vanavond wint en Cambuur niet is het gat meer dan 3 punten en met PSV - Cambuur over 11 dagen is degradatie van de Friezen dan eigenlijk een feit.
Dan speelt Cambuur dus nergens meer om, kunnen jullie vaker scoren.
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax zonder Bazoer en El Ghazi. Dit zijn de namen: Cillessen; Veltman, Van der Hoorn, Viergever, Dijks; Serero, Klaassen, Gudelj; Schone, Milik en Younes. Snap niet dat je in een uitwedstrijd waar je waarschijnlijk meer ruimte krijgt, kiest voor de trage Schone en wanneer je thuis speelt tegen een meer teruggetrokken ploeg als FC Utrecht dat je dan voor snelheid kiest waar je niks aan hebt met El Ghazi.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In ieder geval verstandig om Bazoer niet op te stellen. Dat sloeg zondag natuurlijk helemaal nergens op.
 

Jozsef

New member
Feyenoord B? Is het zo erg?


Feyenoord laat dit potje schieten heb ik het vermoeden....

Dan denk ik ook. We hoeven niet bang te zijn dat ze de flow kwijtraken. Of het moet een "om te janken zo slecht" flow zijn....
Ik vrees echt voor zondag. Geen thuisvoordeel dus puur de vorm van de dag. Spijt me om te zeggen , maar het momentum ligt absoluut bij Utrecht.

OT maar weer...
 

JMD

Well-known member
Ajax zonder Bazoer en El Ghazi. Dit zijn de namen: Cillessen; Veltman, Van der Hoorn, Viergever, Dijks; Serero, Klaassen, Gudelj; Schone, Milik en Younes. Snap niet dat je in een uitwedstrijd waar je waarschijnlijk meer ruimte krijgt, kiest voor de trage Schone en wanneer je thuis speelt tegen een meer teruggetrokken ploeg als FC Utrecht dat je dan voor snelheid kiest waar je niks aan hebt met El Ghazi.

Waarom nu ineens Bazoer en El Ghazi niet?
 
Bovenaan