Eef de Kip
Well-known member
Hij heeft de arm nog vast in de 16, daar eindigt dus de overtreding en dus een terechte penalty.
Dat is voor mij ook nieuw, staat er ook al iets in de regelementen waar een vertreding begint en eindigt?
Hij heeft de arm nog vast in de 16, daar eindigt dus de overtreding en dus een terechte penalty.
Dit is de regel helemaal niet.
Bepalend voor de spelhervatting is de plaats waar het vasthouden eindigt (directe vrije schop c.q. strafschop).
Hup De Graafschap!!Hup UTREG!!:duim:
Ik zie het vanavond echt niet gebeuren. Al die grootspraak vanuit It Fean... Ajax kan vanavond aan het doelsaldo werken.
Als ze maar winnen!Ons tactisch wonder heeft besloten niks bekend te maken. En morgen gewoon meer met Barto en co aankomen zetten.
Schimmenspel
Trainer Keizer hulde zich in nevelen omtrent de speelwijze en basisformatie; wel liet hij zich ontvallen dat Bakker er weer bij zal zijn vanaf de eerste minuut. Omdat de spelers maandag vrijaf hadden, er gisteren volledig besloten werd getraind en er vandaag geen partijvorm werd afgewerkt, viel er geen chocolade te maken van de mogelijke opstelling.
Vanavond valt de beslissing in het kampioenschap. Als Ajax wint is het gebeurd en als ze verliezen ook.
Nooit geweten. Bedankt voor het corrigeren.
Ajax gaat het tegen Twente moeilijker hebben dan vanavond. Heerenveen wil veel te graag (lijkt een beetje op dat bluffen van Jans van een aantal jaar terug, 'we pakken Ajax', vervolgens stond Ajax na 2 minuten op 0-1 en Heerenveen met 10 man) en daar wordt ook van verwacht (door het publiek) dat ze aanvallen. Ideaal voor Ajax.Vanavond valt de beslissing in het kampioenschap. Als Ajax wint is het gebeurd en als ze verliezen ook.
Herinner je je die rush van Overmars op Wembley in 1993 nog. Zo ongeveer aan de middellijn ging die Engelsman al aan zijn shirt hangen, maar Overmars viel pas in de 16 meter. Penalty.
Sindsdien is die regel me in ieder geval bekend.![]()
Vanaf 5:57Ik weet niet of A345 al geboren was, maar die zat toen in ieder geval nog niet op de basisschool schat ik zo in. Ik zal zes of zeven zijn geweest en ik heb geen idee waar je het over hebt.
Dat weet ik juist nog heel goed.