32e speeldag

Balderas

New member
De regel is staat heel duidelijk omschreven, bij vasthouden gaat het erom waar de overtreding eindigt, wordt de overtreding buiten de 16 ingezet en houd de verdediger de aanvaller binnen de zestien nog steeds vast, dan moet een strafschop gegeven worden. Dus regeltechnisch gezien het Vink helemaal gelijk.

Bernardo

Well-known member
Ons tactisch wonder heeft besloten niks bekend te maken. En morgen gewoon meer met Barto en co aankomen zetten.

Schimmenspel

Trainer Keizer hulde zich in nevelen omtrent de speelwijze en basisformatie; wel liet hij zich ontvallen dat Bakker er weer bij zal zijn vanaf de eerste minuut. Omdat de spelers maandag vrijaf hadden, er gisteren volledig besloten werd getraind en er vandaag geen partijvorm werd afgewerkt, viel er geen chocolade te maken van de mogelijke opstelling.

SuikerBrood

Well-known member
Ik zie het vanavond echt niet gebeuren. Al die grootspraak vanuit It Fean... Ajax kan vanavond aan het doelsaldo werken.

Joost

Well-known member
Ons tactisch wonder heeft besloten niks bekend te maken. En morgen gewoon meer met Barto en co aankomen zetten.

Schimmenspel

Trainer Keizer hulde zich in nevelen omtrent de speelwijze en basisformatie; wel liet hij zich ontvallen dat Bakker er weer bij zal zijn vanaf de eerste minuut. Omdat de spelers maandag vrijaf hadden, er gisteren volledig besloten werd getraind en er vandaag geen partijvorm werd afgewerkt, viel er geen chocolade te maken van de mogelijke opstelling.
Als ze maar winnen!

Janssen

Well-known member
Vanavond valt de beslissing in het kampioenschap. Als Ajax wint is het gebeurd en als ze verliezen ook.

JMD

Well-known member
Nooit geweten. Bedankt voor het corrigeren.

Herinner je je die rush van Overmars op Wembley in 1993 nog. Zo ongeveer aan de middellijn ging die Engelsman al aan zijn shirt hangen, maar Overmars viel pas in de 16 meter. Penalty.

Sindsdien is die regel me in ieder geval bekend. :)

JMD

Well-known member
Vanavond valt de beslissing in het kampioenschap. Als Ajax wint is het gebeurd en als ze verliezen ook.
Ajax gaat het tegen Twente moeilijker hebben dan vanavond. Heerenveen wil veel te graag (lijkt een beetje op dat bluffen van Jans van een aantal jaar terug, 'we pakken Ajax', vervolgens stond Ajax na 2 minuten op 0-1 en Heerenveen met 10 man) en daar wordt ook van verwacht (door het publiek) dat ze aanvallen. Ideaal voor Ajax.

Twente zal gegroepeerd spelen in de ArenA en daar heeft Ajax (zie zondag) veel meer moeite mee,en dan is er natuurlijk nog Ziyech.

Maar goed, als Ajax vanavond punten laat liggen hoor je mij niet mopperen,maar zie het dus eerder over 11 dagen gebeuren dan vandaag.
En ja, als Ajax met meer dan 2 goals verschil wint kunnen we het qua doelsaldo zeker vergeten.

Max

Administrator
Forumleiding
Herinner je je die rush van Overmars op Wembley in 1993 nog. Zo ongeveer aan de middellijn ging die Engelsman al aan zijn shirt hangen, maar Overmars viel pas in de 16 meter. Penalty.

Sindsdien is die regel me in ieder geval bekend. :)

Ik weet niet of A345 al geboren was, maar die zat toen in ieder geval nog niet op de basisschool schat ik zo in. Ik zal zes of zeven zijn geweest en ik heb geen idee waar je het over hebt.

JMD

Well-known member
Dat weet ik juist nog heel goed.

Mooie pot was dat toen he? Ik herinner hem me nog heel erg goed. En dan die gekke Van Vossen die gewoon koelbloedig de pingel binnen schiet, maar ook die wereldgoal van Bergkamp en Wouters die even Gascoigne breekt.

Bovenaan