31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Als Frankrijk een snelle aanval speelt is het alsof een gemiddelde Erediviseclub oefent tegen een Regioselectie.
 

JMD

Well-known member
Waarschijnlijk de slechtste nummer twee ... ben je alsnog uitgeschakeld.
Die kans is aanwezig ja, maar om die reden laat je de kans toch niet lopen om nummer 2 te worden?? Eerst 2e worden, kan je daarna wel zien of het genoeg is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

Pleur Strootman eruit man. Taxi naar het vliegveld en hop naar Rome.
 

Mario

Well-known member
Die kans is aanwezig ja, maar om die reden laat je de kans toch niet lopen om nummer 2 te worden?? Eerst 2e worden, kan je daarna wel zien of het genoeg is.

1-1 inmiddels, dus dat scenario gaat 'm ook niet worden.
 

Maasveld

Well-known member
Het is leuk dat je de ervaren mensen erbij wilt houden, maar het houdt een keer op. Sneijder kan echt niet meer.
 

JMD

Well-known member
Ik probeer me een slechtere interland dan deze te herinneren. Moeilijk hoor

Toen we onder Van Gaal hier speelden werden we compleet weggespeeld en was het in no-time al 3-0 ofzo... Dat was helemaal pijnlijk.
Van Gaal paste toen de tactiek aan en de rest is geschiedenis.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik probeer me een slechtere interland dan deze te herinneren. Moeilijk hoor
Zegt meer over jou. Het volledige EK 2012, Bulgarije - Nederland, Ijsland - Nederland, Turkije - Nederland, Luxemburg - Nederland (Onder van Basten), Andorra - Nederland (Toen van Bommel vlak voor tijd de winnende maakte)
 

JMD

Well-known member
Het is leuk dat je de ervaren mensen erbij wilt houden, maar het houdt een keer op. Sneijder kan echt niet meer.
Ben de vergelijking al vaker tegengekomen vandaag in diverse media, maar dus echt vergelijkbaar met het duel in Parijs van november 1981, waar we een resultaat moesten halen om het WK 1982 te halen. Krol, Rep en Neeskens liepen op hun laatste benen, einde van een generatie. Dat zit er bij ons ook in. We kunnen niet blijven teren op Robben, Sneijder en Van Persie. De opvolgers zijn minder, ook mid jaren 80 had je een tussengeneratie (Van Kooten, Wijnstekers e.d. haalden Oranje), dat is nu ook. Toen kwamen de grote talenten er aan, die uiteindelijk een prijs wonnen met Oranje.
 

Batigoal

Well-known member
Werkelijk iedere speler van ons komt handelingssnelheid tekort t.o.v. de Fransen. Schrijnend zeg.
 

JMD

Well-known member
Zegt meer over jou. Het volledige EK 2012, Bulgarije - Nederland, Ijsland - Nederland, Turkije - Nederland, Luxemburg - Nederland (Onder van Basten), Andorra - Nederland (Toen van Bommel vlak voor tijd de winnende maakte)

Moldavi? - Nederland in de vorige Advocaatperiode (toen de keeper in blessuretijd de bal maar even losliet), en langer geleden: alle pouleduels van het WK1990, Engeland - NL op het EK van 1996, NL - Portugal in de WK kwalificatie van 2002, alle groepsduels van het EK 2012.

Keuze zat.
 
Bovenaan