31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Janssen

Well-known member
Het systeem deugt ook niet. Als je kwaliteit mist ga je toch geen 433 spelen, kom op. Zet minimaal twee defensieve spelers voor die verdediging en twee voorin is ook wel genoeg.
 

JMD

Well-known member
Wit Rusland uit en thuis .
Die van 1995 bedoel je? Dat was een aanfluiting, met name die in Minsk. 7 spelers stonden een week eerder nog met de cup met de grote oren in handen, een week later onderuit in Minsk. Van der Sar die verkeerd uitkwam in zijn eerste interland. Een van zijn weinige fouten uit zijn interlandcarri?re.
 

Eresd?g?

Banned
Dit Nederlands elftal is serieus van het niveau Andorra/ Liechtenstein.... Wat een laffe hufters allemaal. Totaal geen duels aan gaan. De simpelste ballen inleveren. Geen ballen vasthouden. Totaal geen snelheid in het spel. Geen creativiteit.... Echt om te janken. Letterlijk....
 

SanMark.

Well-known member
Dit Nederlands elftal is serieus van het niveau Andorra/ Liechtenstein.... Wat een laffe hufters allemaal. Totaal geen duels aan gaan. De simpelste ballen inleveren. Geen ballen vasthouden. Totaal geen snelheid in het spel. Geen creativiteit.... Echt om te janken. Letterlijk....

En dan speel je ook nog tegen ??n van de betere teams ter wereld.
 

JFK

Well-known member
Nee, dat was tegen Ierland.

Ja je hebt gelijk, het was tegen Ierland. En dan dat zaaddodende commentaar van Theo Reitsma erbij, echt om te braken.
"Ja, van Breukelen zegt hier, die bal is voor mij, waarop Van Aerle zegt......"
Vanaf toen heb ik een fatwa over Reitsma uitgesproken. Heel erg blij ben ik dat die vent met pensioen is. Wat een homo!
 
Bovenaan