[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

Maasveld

Well-known member
Zou kunnen ja, maar dan zou ik fluiten als Huntelaar eruit moet, niet de speler uitfluiten die er in komt.

Net als dat je je ploeg met een fluitconcert de rust in stuurt na een wanprestatie, maar na de rust weer positief verwelkomd.
Ze begonnen toch echt al met fluiten toen het bord met nummer 9 omhoog ging.
 

Maasveld

Well-known member
Ook als VdWiel en Blind in de verdediging staan? Vind dat goede verdedigers hoor, maar wel echte backs, manopman vind ik dat niet zo sterk.
Blind is alles behalve een back, daar zijn we inmiddels toch wel achter lijkt me.

@ Jamel: Welke trappende beweging bedoelde je eigenlijk?
 

gevegt

Well-known member
Onze BC gokt nu op de snelheid van Memphis en Narsingh.
Alsof IJsland nu twintig meter naar voren gaat spelen.
 

Eresd?g?

Banned
Heerlijk zomertje zonder voetbal. Dit elftal heeft sowieso niets op een eindtoernooi te zoeken. Veel te veel middelmaat en geen team. IJsland is ook middelmaat maar is wel echt een goed op elkaar ingespeeld team. Dat is nou net het verschil.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Had je beter 1 van die 2 kunnen wisselen voor een verdediger.

Eens. Je had eigenlijk Van der Wiel of Narsingh eruit moeten halen. Die heb je toch dubbel. Beide buitenom en met rechts voorzetten geven.

Dit gaan we dus gewoon verliezen.

Sigthorson is de nieuwe Rudi Voller.

Ik zou er niet wakker van liggen als hij een nagel scheurt.
 

Eresd?g?

Banned
Als ik Martins Indi was geweest had ik na die rode kaart die Sigthorsson even echt knockout geslagen. Hij is zn plek op termijn toch kwijt....
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Jezus man. Wat een ramp. Eerst Robben, dan die BMI, wat een leeghoofd en dan zo'n wissel.. Waar is de bravoure van Van Gaal? Dit elftal wordt beheerst door twijfel... Klaassen, Wijnaldum, Depay.. Makke lammetjes die niet weten wat ze met de bal moeten. Besluiteloosheid.

Had Vd Wiel lekker gewisseld en was met drie achterop gaan spelen. Angsthazen.
 
Bovenaan