[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Hoorde ik. Alleen stopte het fluitconcert even. En begon het weer toen Bruma erin kwam.

Dat is dan niet netjes. Fluiten wel vaker spelers uit dat treurige volk. Ik ben een keer geweest bij het playoff duel tegen Schotland die we met 6-0 wonnen. Toen de wedstrijd doodgebloed was mocht Seedorf nog even invallen. De enige die nog echt wilde, maar die lui floten hem steeds uit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens was ik het met Pi-Air eens. Wat moet Cillessen daar bij BMI?
 

JMD

Well-known member
Heerlijk zomertje zonder voetbal. Dit elftal heeft sowieso niets op een eindtoernooi te zoeken. Veel te veel middelmaat en geen team. IJsland is ook middelmaat maar is wel echt een goed op elkaar ingespeeld team. Dat is nou net het verschil.

Van Gaal werd al terecht de hemel ingeprezen na het WK, maar een jaar later wordt steeds meer duidelijk wat een wereldprestatie hij geleverd heeft, met deze middelmaat 3e worden.
 

Maasveld

Well-known member
Dat is dan niet netjes. Fluiten wel vaker spelers uit dat treurige volk. Ik ben een keer geweest bij het playoff duel tegen Schotland die we met 6-0 wonnen. Toen de wedstrijd doodgebloed was mocht Seedorf nog even invallen. De enige die nog echt wilde, maar die lui floten hem steeds uit.
Ik betwijfel of dat puur op de man was. Ik denk eerder dat ze niet in de gaten hadden wie erin kwam en toen ze de naam Bruma hoorden begonnen te fluiten omdat het een angsthazenwissel was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pff Van der Wiel. Je raakt weliswaar de bal, maar jezus wat dom...
 
Bovenaan