[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

erka

Well-known member
Nou Blind, flikker maar op. Daaaaaaaaaaaaaaaaaag.

(ja ik was weer even gezapt)
 

JMD

Well-known member
Maar we hebben toch een aantal spelers die beter dan ijsland zijn dus we hoeven niet onder ze te staan.
Maar ook een aantal spelers die minder zijn.

Bruma krijgt een fluitconcert... Dat je als supporter niet blij bent dat Huntelaar eruit gaat snap ik, maar je fluit een speler die voor jouw land uit gaat komen toch niet uit??
 

Cees

New member
Ik zou gewoon Narsingh er hebben uit gehaald. Jammer voor die jongen, maar dat hoort er soms bij.
 

Joost

Well-known member
Maar ook een aantal spelers die minder zijn.

Bruma krijgt een fluitconcert... Dat je als supporter niet blij bent dat Huntelaar eruit gaat snap ik, maar je fluit een speler die voor jouw land uit gaat komen toch niet uit??

Volgens mij floten ze de bondscoach uit, net de speler.
 

JMD

Well-known member
Ik zou gewoon Narsingh er hebben uit gehaald. Jammer voor die jongen, maar dat hoort er soms bij.
Ik ga een eind met je mee in deze inderdaad, maar van wie had Huntelaar dan de voorzetten moeten krijgen??
 

Maasveld

Well-known member
Maar ook een aantal spelers die minder zijn.

Bruma krijgt een fluitconcert... Dat je als supporter niet blij bent dat Huntelaar eruit gaat snap ik, maar je fluit een speler die voor jouw land uit gaat komen toch niet uit??
Blind kreeg een fluitconcert.

Sneijder begint alweer met belachelijke schoten.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij floten ze de bondscoach uit, net de speler.

Zou kunnen ja, maar dan zou ik fluiten als Huntelaar eruit moet, niet de speler uitfluiten die er in komt.

Net als dat je je ploeg met een fluitconcert de rust in stuurt na een wanprestatie, maar na de rust weer positief verwelkomd.
 

JMD

Well-known member
Blind kreeg een fluitconcert.
Sneijder begint alweer met belachelijke schoten.

Ik zou misschien Sneijder eruit gehaald hebben, Klaassen en Wijnaldum lijken me veel meer body te hebben voor zo'n vechtwedstrijd als dit.
 
Bovenaan