Ik zit er nog even over na te denken. Eigenlijk is dit toch gewoon raar van Bosz? Je spits scoort er twee in de eerste helft. Staat 2-1, dus de zege is nog niet binnen. Waarom breng je dan voor diezelfde spits iemand die pas ??n keer mee heeft getraind? Dat je dat doet als je op een veilige voorsprong staat, ok?. Maar met zo'n tussenstand zou ik altijd voor zekerheid gaan.
Ik had Dolberg in elk geval laten staan. Als Traor? ook als buitenspeler kan spelen had ik onzichtbare Andr? (El Ghazi) gewisseld.
Zullen we Joost nu ook horen over die twee onterechte vrije trappen van Roda JC vlak voor tijd waaruit de gelijkmaker valt?
Wat ik ook raar vond: Schijthuis die geen tweede geel aan Gullon geeft voor bal wegtrappen omdat het na een uurtje is maar voor hetzelfde vergrijp Ananou 10 seconden voor tijd wel weg stuurt (en Klaassen ook geel geeft voor bal wegtrappen). Of je geeft er elke keer geel voor of je geeft er nooit geel voor lijkt mij.
Maar goed, ook tegen 10 Roda JC'ers hadden ze het gister waarschijnlijk weggegeven. Hoe kun je tegen zo'n matige ploeg nou nog in de problemen komen? Ongelooflijk dom puntverlies. Ik hou mijn hart vast voor dinsdag (niet Michael voor het geval de Seth Gaaikema uit het Noord Oosten dat denkt), ik neem aan dat Rostov nog beter raad weet met dat geschutter achterin.