Hankie
Well-known member
11 uur.Geen samenvattingen vandaag?
11 uur.Geen samenvattingen vandaag?
Wanneer zal Faber deze club in de steek laten? Het lijkt voorlopig nergens op.
Gelukkig voor FC Groningen loopt ie doorgaans zelf wel weg. Deed ie bij NEC, Eindhoven en PSV ook.Die Faber, dat is zo'n ontzettend overschat Brabants trainertje. Hij valt gewoon keihard door de mand daar in Groningen.
Zullen we Joost nu ook horen over die twee onterechte vrije trappen van Roda JC vlak voor tijd waaruit de gelijkmaker valt?
Pas in de herhaling zag je idd dat het een schwalbe was. Riedewald komt gewoon lomp in idd, en kan me helemaal voorstellen dat je die vrije trap geeft.Het was een duik van die Roda speler bij die laatste vrije trap, maar Riedewald komt daar toch lomp in en raakt 'm wel? Typisch geval van een schwalbe, waarbij het wel een vrije trap is, waar we het op dit forum al eerder over hebben gehad.
Hoe kun je overigens zo verkeerd staan als collectief bij die 2-2. Vier spelers van Roda JC bij de tweede paal tegen Tete. De Ajacieden in het midden staan niet eens in de buurt van een speler.
Ongelofelijk. Ze staan met 4 man helemaal niemand te dekken en laten er 3 van Roda helemaal vrij staan. Goed neergezet door Cillessen.Ik kan me voorstellen als je wat beter verdedigd dat je het geen seconde over die vrije trappen hoeft te hebben.
Ongelofelijk. Ze staan met 4 man helemaal niemand te dekken en laten er 3 van Roda helemaal vrij staan. Goed neergezet door Cillessen.
En daarbij: waarom wisselt hij de uitstekend spelende (en renderende) Dolberg dan voor een speler die koud drie dagen in Amsterdam is?