2e speelronde

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit er nog even over na te denken. Eigenlijk is dit toch gewoon raar van Bosz? Je spits scoort er twee in de eerste helft. Staat 2-1, dus de zege is nog niet binnen. Waarom breng je dan voor diezelfde spits iemand die pas ??n keer mee heeft getraind? Dat je dat doet als je op een veilige voorsprong staat, ok?. Maar met zo'n tussenstand zou ik altijd voor zekerheid gaan.
 

JMD

Well-known member
Ik zit er nog even over na te denken. Eigenlijk is dit toch gewoon raar van Bosz? Je spits scoort er twee in de eerste helft. Staat 2-1, dus de zege is nog niet binnen. Waarom breng je dan voor diezelfde spits iemand die pas ??n keer mee heeft getraind? Dat je dat doet als je op een veilige voorsprong staat, ok?. Maar met zo'n tussenstand zou ik altijd voor zekerheid gaan.

Misschien staat in zijn contract dat hij elke wedstrijd moet spelen?? Weet even niet meer wie, maar dat heeft toch wel eens vaker in contracten van Chelsea-huurlingen gestaan?
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zit er nog even over na te denken. Eigenlijk is dit toch gewoon raar van Bosz? Je spits scoort er twee in de eerste helft. Staat 2-1, dus de zege is nog niet binnen. Waarom breng je dan voor diezelfde spits iemand die pas ??n keer mee heeft getraind? Dat je dat doet als je op een veilige voorsprong staat, ok?. Maar met zo'n tussenstand zou ik altijd voor zekerheid gaan.
Ik vind het zoeken naar iets wat er niet is. Je wilt zo'n speler laten debuteren voor de CL-wedstrijd en dan zal op voorhand al besloten zijn om hem en Younes een bepaalde hoeveelheid aan speelminuten te geven. Nee, de score was niet ruim, maar qua overwicht en verhoudingen op het veld was er niet een bijzonder gevaar. Ook met Traore waren er kansen en moet er gescoort worden. Dat het uiteindelijk 2-2 wordt heeft niet veel met de wissel te maken. Het spel is onder Bosz in ook alle voorgaande wedstrijden weggezakt naarmate deze langer duurde. Toen was er ook geen wissel waaraan dat gekoppeld werd. Ajax kan dit nog gewoon geen hele wedstrijd en het was ook niet de verwachting dat ze dat al wel konden. Ze hadden het voor die tijd al moeten beslissen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het zoeken naar iets wat er niet is. Je wilt zo'n speler laten debuteren voor de CL-wedstrijd en dan zal op voorhand al besloten zijn om hem en Younes een bepaalde hoeveelheid aan speelminuten te geven. Nee, de score was niet ruim, maar qua overwicht en verhoudingen op het veld was er niet een bijzonder gevaar. Ook met Traore waren er kansen en moet er gescoort worden. Dat het uiteindelijk 2-2 wordt heeft niet veel met de wissel te maken. Het spel is onder Bosz in ook alle voorgaande wedstrijden weggezakt naarmate deze langer duurde. Toen was er ook geen wissel waaraan dat gekoppeld werd. Ajax kan dit nog gewoon gwen hele wedstrijd en het was ook niet de verwachting dat ze dat al wel konden. Ze hadden het voor die tijd al moeten beslissen.

Akkoord, misschien is het wel zoeken ja. Dit was de eerste volledige wedstrijd die ik van Ajax gezien heb. En het verval viel inderdaad op. Maar als jij zegt dat dat tot nu toe elke wedstrijd zo is, dan hoeft het niet aan de wissels te liggen inderdaad.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vind het zoeken naar iets wat er niet is. Je wilt zo'n speler laten debuteren voor de CL-wedstrijd en dan zal op voorhand al besloten zijn om hem en Younes een bepaalde hoeveelheid aan speelminuten te geven. Nee, de score was niet ruim, maar qua overwicht en verhoudingen op het veld was er niet een bijzonder gevaar. Ook met Traore waren er kansen en moet er gescoort worden. Dat het uiteindelijk 2-2 wordt heeft niet veel met de wissel te maken. Het spel is onder Bosz in ook alle voorgaande wedstrijden weggezakt naarmate deze langer duurde. Toen was er ook geen wissel waaraan dat gekoppeld werd. Ajax kan dit nog gewoon geen hele wedstrijd en het was ook niet de verwachting dat ze dat al wel konden. Ze hadden het voor die tijd al moeten beslissen.
Eens hoor, ik vind het bij vlagen ook redelijk het aanzien waard en we wisten op voorhand dat we wat punten zouden verliezen door de speelwijze onder Bosz en dan vind ik dat laatste nog geeneens een reden voor dit puntverlies. Het had allang beslist moeten zijn maar goed, het oude liedje is dat je het jezelf weer erg lastig maakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt een geweldige voetbalavond dit. Ik heb alle uitslagen fout, maar dat boeit me niet. De eredivisie is en blijft genieten.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe kun je overigens zo verkeerd staan als collectief bij die 2-2. Vier spelers van Roda JC bij de tweede paal tegen Tete. De Ajacieden in het midden staan niet eens in de buurt van een speler.
 
Bovenaan