Als je er 2 per wedstrijd tegen Andorra en Letland inschiet wordt je dat welWaarschijnlijk doel je op Memphis, maar ik ben geheel objectief wat dat betreft.
Er is maar 1 spits die momenteel beter is en die zit niet bij de selectie.
Aan de andere kant valt het mij vaak op dat hij veel kritiek krijgt, terwijl hij bijna topscorer allertijden is.
Van Hooijdonk zit er volgens mij alleen nog maar omdat de NOS aan een gehandicaptenquotum moet voldoen.Allemaal leuk en aardig dat gezever van de analisten, maar je speelt in de groepsfase van een toernooi waar elke punt telt. Logisch dat zowel Nederland als Frankrijk daar tevreden mee zijn. Je moet eerst de groep door, daarna zien we wel verder. 0-0 tegen Frankrijk, waar je in de kwalificatie nog kansloos van verloor is gewoon een goed resultaat. 4 punten waardoor je nog wat ruimte hebt richting Oostenrijk.
Ga je nu Andorra neerzetten als een klein voetballand?Als je er 2 per wedstrijd tegen Andorra en Letland inschiet wordt je dat wel
Ze kunnen hun berg op!Ga je nu Andorra neerzetten als een klein voetballand?
Die heet de Bergkampberg!Ze kunnen hun berg op!
Doelpunt terecht afgekeurd
Als Polen had gewonnen was dit een nog beter resultaat geweest, dan was je namelijk al zo goed als zeker van de top 2.Met de winst van Oostenrijk eerder vandaag is dit echt een prima resultaat.
Hoeft niet per sé, kan ook een andere nummer 1 worden, uit de groep van België of Engeland.Tegen dit Oostenrijk zie ik ze nog wel luizig verliezen. Word je 3e en kun je tegen Spanje in de volgende ronde.
Belgie in de huidige vorm is echt niet beter dan NLAls we 2e worden kan je ook zomaar tegen België spelen. Het is nog maar de vraag of ze hun groep gaan winnen.
Verdedigend was het toch best okay?Een matig Oranje en als onze talisman met haarband hopeloos uit vorm is wordt het aanvallend wel heel magertjes.
Waarom neemt hij altijd elke vrije trap ???
Ja hoor dit Nederlands elftal is behoorlijk stabiel en goed.Verdedigend was het toch best okay?