25e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Als Heerenveen zondag niet wint, dan wordt echt nog een kloteneinde. Speel je nergens meer voor.
 

leo1949

Well-known member
Gelukkig geld dat niet voor AZ zelfs als we zouden verliezen blijven we doorgaan voor die 3e plek.
Maar bij winst kunnen we misschien nog een stapje hoger kijken.
 

Pascallovic

Well-known member
Gelukkig geld dat niet voor AZ zelfs als we zouden verliezen blijven we doorgaan voor die 3e plek.
Maar bij winst kunnen we misschien nog een stapje hoger kijken.
15 punten in 9 wedstrijden ga je niet goedmaken en met doelsaldo zijn het 16 punten die je moet inhalen. Dat zijn bijvoorbeeld meer punten dan Ajax in de eerste 24 wedstrijden heeft laten liggen.
 

Bernardo

Well-known member
Haha pes5, las even op dat forumpje van jullie. De helft hoopt dat jullie verliezen om te zorgen dat wij degraderen. En dan vraag je af voor wie de Cambuur supporters zondag zijn? haha.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haha pes5, las even op dat forumpje van jullie. De helft hoopt dat jullie verliezen om te zorgen dat wij degraderen. En dan vraag je af voor wie de Cambuur supporters zondag zijn? haha.

De helft dus niet. De Graafschap heeft het trouwens in eigen hand, die redden zichzelf wel, zonder hulp.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het zal wel tussen Excelsior en Cambuur gaan wta betreft rechtstreekse degradatie.
 

Forza AZ

Well-known member
Gelukkig geld dat niet voor AZ zelfs als we zouden verliezen blijven we doorgaan voor die 3e plek.
Maar bij winst kunnen we misschien nog een stapje hoger kijken.
Dat slaat echt nergens op. Zelfs al zouden we nog 10x winnen en op 70 punten komen (wat ik me al niet kan voorstellen), dan nog haal je daarmee niet de 2e plaats, want Ajax en PSV halen echt nog wel minimaal 12 en 11 punten in de rest van de wedstrijden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha pes5, las even op dat forumpje van jullie. De helft hoopt dat jullie verliezen om te zorgen dat wij degraderen. En dan vraag je af voor wie de Cambuur supporters zondag zijn? haha.

De helft is nogal overdreven. Sowieso moet je dat soort fora niet zo serieus nemen. Net als je bij jullie forum allemaal denken dat Cambuur door de enorme hoeveelheid pech nu onderaan staat. Als ze dat bij de club zelf ook gaan geloven, dan kun je je vrijdagavonden volgend jaar alvast in gaan vullen.
 

JMD

Well-known member
Gelukkig geld dat niet voor AZ zelfs als we zouden verliezen blijven we doorgaan voor die 3e plek.
Maar bij winst kunnen we misschien nog een stapje hoger kijken.

Zorg eerst maar voor winst... En zelfs als AZ wint is plaats 2 momenteel echt te ver weg, dan zou het gat 15 punten zijn met nog 9 duels te gaan. No way dat Ajax of PSV zo'n gat nog gaat verspelen.
 

Forza AZ

Well-known member
leo heeft het een beetje hoog in z'n bol gekregen blijkbaar op dit moment.

Het is fantastisch dat we nu 3e staan, en zou nog mooier zijn mochten we dat vasthouden tot het eind van het seizoen. Waarschijnlijker is dat we toch weer eens een terugval krijgen en dan gewoon zoals normaal is via de play-offs moeten proberen EL te halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is fantastisch dat we nu 3e staan, en zou nog mooier zijn mochten we dat vasthouden tot het eind van het seizoen. Waarschijnlijker is dat we toch weer eens een terugval krijgen en dan gewoon zoals normaal is via de play-offs moeten proberen EL te halen.

De concurrenten van AZ zitten bijna allemaal in een negatieve flow, dus ik acht de kans zeer groot dat AZ die derde plaats gaat vasthouden.
 

Forza AZ

Well-known member
De concurrenten van AZ zitten bijna allemaal in een negatieve flow, dus ik acht de kans zeer groot dat AZ die derde plaats gaat vasthouden.
Tja, zo'n flow kan zomaar weer eens afgelopen zijn. En met de minieme verschillen kan je dan zomaar weer een aantal plekken zakken.
 

delmaestro

Well-known member
??n punt verschil tussen plek 1 en 2. Zes punten verschil tussen plek 3 en plek 10. Ik vind het een fantastisch uitgangspunt voor een spannend slot van de competitie. Ken ook jaargangen dat het seizoen als een nachtkaars uit ging. Degradatiestrijd boeit me dan weer iets minder, maar ook daar is het spannend wie er direct uit vliegt. Ik hoop dat De Graafschap het red en er via nacompetitie in blijft.
 
Bovenaan