21e speelronde

JMD

Well-known member
Klaar!

2-2.

PSV dus voor het eerst koploper dit seizoen, het 14e seizoen op rij waarin dat ze minimaal 1 speelronde lukt.
 

JMD

Well-known member
Die was naast en kan er dan nooit in.

Als hij de bal goed raakt is het dan al 2-2.

En ja, idd maar 1 kans gehad, maar ik heb de 2e helft bijna continu alleen maar de goal rechts in beeld gezien.
Verder in de 1e helft de bal van de lijn gehaald.
 

Pascallovic

Well-known member
Als hij de bal goed raakt is het dan al 2-2.

En ja, idd maar 1 kans gehad, maar ik heb de 2e helft bijna continu alleen maar de goal rechts in beeld gezien.
Verder in de 1e helft de bal van de lijn gehaald.
Ik heb Ajax daar ook alleen maar de bal zien rondspelen, maar dat wil niet zeggen dat Roda in de buurt van een doelpunt was. Alleen het laatste kwartier, toen had Ajax de bal niet meer en werd het dreigender. Maar dat maakt niet dat Roda JC ook maar een overwinning had verdiend.
 

Kevah

New member
Onbegrijpelijke keuzes in de basis opstellingen, onbegrijpelijk selectie beleid, verschrikkelijke spelopvattingen, ongemotiveerde spelers, geen passie en geen beleving!

Ik ben het echt spuugzat!
 

JMD

Well-known member
Onbegrijpelijke keuzes in de basis opstellingen, onbegrijpelijk selectie beleid, verschrikkelijke spelopvattingen, ongemotiveerde spelers, geen passie en geen beleving!

Ik ben het echt spuugzat!

Gelukkig is het volgende week De Klassieker in Amsterdam.
 

Kevah

New member
Gelukkig is het volgende week De Klassieker in Amsterdam.

De enige redding kan zijn dat deze wedstrijden altijd opzich staan en daardoor misschien weer wat vertrouwen kunnen tanken.
Alleen de houdbaarheidsdatum van Frankie is toch al een tijdje over!
 
Bovenaan