21e speelronde

zwammy

Well-known member
Die laatste 10 minuten die ik gekeken heb straalt niet veel af van het niveau van vrijdag.
 

Joost

Well-known member
de scheids mag wel iets strenger optreden tegen Ajax wat mij betreft. Als je Riedewald zijn laatste waarschuwing geeft, waarom mag hij san nog twee overtreding maken zonder kaart te krijgen. Die tackle op de enkels van van Peppen was zeker geel en Gudelj die op het veen gaat staan van Inceman, dat was ook niet fris.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij had 1 kaart kunnen geven voor van Rhijn. Voor de rest kan ik de scheidsrechter niet op iets heel opvallends betrappen.
 

Kevah

New member
Eindelijk wat krijt aan de schoenen, eindelijk een goede voorzet. Wat doet Milik? Het weer verneuken!
 

Kevah

New member
Younes ga gvd eens buitenom! Nee verrassend weer binnendoor en hem dan weer tikkie terug leggen, zodat niemand kan schieten omdat je iedereen voor het doel hebt gebracht. XD
 

Kevah

New member
Fischer Erin voor Younes,
Schone erin voor Sinkgraven,
Klaassen voor El Ghazi of Milik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alsof Fischer wel buitenom gaat?

Waar zijn de vleugelspitsen uit eigen jeugd die nog eens een mannetje buitenom passeren?
 

JMD

Well-known member
Geel Bazoer. Terecht.

Ooit was dit rood, maar dat wordt tegenwoordig hiervoor niet meer gegeven.
 

Kevah

New member
Alsof Fischer wel buitenom gaat?

Waar zijn de vleugelspitsen uit eigen jeugd die nog eens een mannetje buitenom passeren?

Niemand gaat buitenom, dat heb ik eerder dit topic al vaker aangegeven. Echter heeft Fischer iets meer gif in zich en iets meer loop vermogen en snelheid.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En terecht ook dat het geen rood is. Harde tackle, maar niet met vliegende vaart.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat Ajax bijzonder matig is aan de bal. Ligt toch best veel ruimte nu.
 
Bovenaan