21e speelronde

Kevah

New member
Ajax heeft het of heel lastig tegen roda of het gaat heel gemakkelijk. er zit geen normale tussenweg in.
 

JMD

Well-known member
Ajax heeft het of heel lastig tegen roda of het gaat heel gemakkelijk. er zit geen normale tussenweg in.

Wanneer heeft Ajax het voor het laatst heel lastig gehad tegen Roda, dat is wel even terug.


Het blok bij dat schot maakt dat de bal net over de keeper stuit.
 

Pascallovic

Well-known member
Wanneer heeft Ajax het voor het laatst heel lastig gehad tegen Roda, dat is wel even terug.


Het blok bij dat schot maakt dat de bal net over de keeper stuit.
Laatste keer in Kerkrade met 2 doelpunten in de laatste 5 minuten waardoor ze nog wonnen. Dat noem ik tenminste erg lastig. Die keer ervoor volgens mij ook in blessuretijd de overwinning voor Ajax.
 

Kevah

New member
Wanneer heeft Ajax het voor het laatst heel lastig gehad tegen Roda, dat is wel even terug.


Het blok bij dat schot maakt dat de bal net over de keeper stuit.

De laatste wedstrijd in kerkrade.
1-2 In de blessure tijd 2x Riedewald.
Pascallovic was me voor.
 

Kevah

New member
Scheidsrechters zijn het sowieso de laatste tijd een beetje kwijt en consequent kunnen we ze zeker niet noemen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Moet goed komen ware het niet dat we het momentje scherp uit de rust komen nog moeten krijgen. Eerst het kwartiertje na rust maar even afwachten.
 

JMD

Well-known member
Ongelooflijk. Tot die 0-2 had Ajax alles in handen (op een stroef begin na), was niks aan de hand. Na de 1-2 is het helemaal omgeslagen, en wordt de bal nu van de lijn gehaald voor 2-2.
 
Bovenaan