21e speelronde

JFK

Well-known member
Je voelde he gewoon aankomen. Helemaal toen Rutjes he veld in kwam. Die gaf toen een signaal af aan het team.
 

JMD

Well-known member
Benieuwd of we tegen die gatenkaas wel iets kunnen cre?ren.

Zal toch wel?

En zoals Kevah zegt (en dat zullen we komende week vaak horen, want beide ploegen zijn niet echt in vorm) zijn dit duels die op zichzelf staan. Was het duel in de Kuip geweest had ik het nog moeten zien, omdat het in Amsterdam is ga ik uit van een 2-0 voor Ajax ofzo. Niet omdat Ajax zo goed is, maar meer omdat Feyenoord slecht is.
 

Joost

Well-known member
Geen idee wat je nou bedoeld Joost
Gozobuyuk waarschuwde Riedewald al na 7 minuten toen hij Poepon al drie keer had gevloerd. Als je dat doet dan moet je ook consequent zijn en bij een volgende overtreding geel geven, dat deed hij niet. Ook in de tweede helft mocht Riedewald overtredingen blijven maken.

Dat van Gudelj was in de aanloop van de 1-2, hij ging vanuit ons oogpunt precies op het been van Inceman staan toen die op de grond lag, zal op tv niet geweest zijn denk ik.

Hij floot overigens een prima wedstrijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal toch wel?

En zoals Kevah zegt (en dat zullen we komende week vaak horen, want beide ploegen zijn niet echt in vorm) zijn dit duels die op zichzelf staan. Was het duel in de Kuip geweest had ik het nog moeten zien, omdat het in Amsterdam is ga ik uit van een 2-0 voor Ajax ofzo. Niet omdat Ajax zo goed is, maar meer omdat Feyenoord slecht is.

Dat wordt gewoon 3-0 of 4-0 voor Ajax. Feyenoord heeft woensdag overigens ook nog een bekerpotje uit in Kerkrade te spelen, dus die zijn daarna helemaal rijp voor de sloop.
 

Forza AZ

Well-known member
Lekker weekend zo voor AZ. Nummers 3 t/m 7 winnen allemaal niet (tenzij Utrecht dit nog omdraait tegen Twente). Zo lopen we lekker in. :)
 

Pascallovic

Well-known member
Utrecht is ook alleen maar gehyped voor een wedstrijd tegen FC Groningen en wat gelukkige resultaten erom heen. Tegen Ajax en PEC 2 lucky zege's vlak voor tijd. Tegen een Roda JC speelden ze net zo ruk als de wedstrijden ervoor en toen kregen ze hem vlak voor tijd tegen. Maar goed dan is de trainer plotseling een vakman omdat hij de wind mee heeft 6 wedstrijden op rij.
 
Bovenaan