20e speelronde

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bedankt, Jamel!
Feyenoord uit moet ik gewoon heen. Het blijft het mooiste stadion met de beste sfeer. En Heerenveen speelt er de laatste 6 seizoenen geregeld een gelijkspel (nu zelfs meer) klaar.
Was 1:30 uur weer terug bij het stadion.

Die sfeer was gisteravond anders niet zo best. Zelden zo'n stille Kuip meegemaakt. Na de 1-2 kon je letterlijk een speld horen vallen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Had jij meer geluk dan ik bij Roda - Heerenveen Knipe. Prachtige zege, maar alleen mooi als dit zondag een passend vervolg krijgt.

Heerenveen wil Serero trouwens. Oude bekende van Foppe. Frank de Boer wil Serero echter niet laten gaan zolang er geen duidelijkheid is over de blessure van Klaassen.
 

Reza

Member
Net als vorig seizoen blijft het stil vanuit de directie. Ik zou graag willen horen van Van Geel waarom een jongen als Vlaar het groepsproces binnen het elftal zou verstoren als hij mee zou trainen. Als er iemand een positieve uitwerking op een team kan hebben is het wel Vlaar. Ook al moet hij van ver komen na zijn blessure. Met al zijn ervaring had hij Feyenoord achterin kunnen leiden. De rust bewaren.

Ik zou graag willen weten waarom hij het contract van Kazim had verlengd. Geen enkele club had belangstelling voor deze spits. Domweg, omdat hij er geen klote van kan. Nog erger, omdat hij een ongeleid projectiel is en juist wel als speler met zijn wangedrag het groepsproces heeft verstoord. Miskoop van de eeuw.

Verder had hij terecht eerder aangegeven dat Kramer niet zou worden aangetrokken omdat hij het niveau van Feyenoord niet zou aankunnen. Tijd later wordt hij alsnog aangetrokken door Van Geel. Dat is gewoon paniekvoetbal. Wanbeleid. Van Geel moet per direct zijn biezen pakken.

Dan mag hij meteen Gudde meenemen. Gudde is een jaar of acht geleden aangetrokken om Feyenoord te laten spelen in een nieuw stadion. Begroting zou worden verdubbeld. Feyenoord zou elk jaar meedoen om de titel. 1 keer in de drie jaar kampioen moeten worden. Er is nog steeds geen nieuw stadion. Fout op fout is gestapeld. Slechte onderlinge communicatie zijn debet aan dat er geen nieuw stadion is gekomen. Ook een enorm debacle. Laat hem ook zo snel mogelijk oprotten. Tijd voor nieuw beleid en visie op dit gebied.
 

DeftonesJP

New member
Die sfeer was gisteravond anders niet zo best. Zelden zo'n stille Kuip meegemaakt. Na de 1-2 kon je letterlijk een speld horen vallen.

Bizar dat kuyt dan gewoon na de wedstrijd begint over de steun van het publiek. Het is tof als voetballers dit benoemen maar dan moet het wel ergens op slaan. Deze man zegt gewoon wat men wil horen.
 

Hankie

Well-known member
Net als vorig seizoen blijft het stil vanuit de directie. Ik zou graag willen horen van Van Geel waarom een jongen als Vlaar het groepsproces binnen het elftal zou verstoren als hij mee zou trainen. Als er iemand een positieve uitwerking op een team kan hebben is het wel Vlaar. Ook al moet hij van ver komen na zijn blessure. Met al zijn ervaring had hij Feyenoord achterin kunnen leiden. De rust bewaren.

Ik zou graag willen weten waarom hij het contract van Kazim had verlengd. Geen enkele club had belangstelling voor deze spits. Domweg, omdat hij er geen klote van kan. Nog erger, omdat hij een ongeleid projectiel is en juist wel als speler met zijn wangedrag het groepsproces heeft verstoord. Miskoop van de eeuw.

Verder had hij terecht eerder aangegeven dat Kramer niet zou worden aangetrokken omdat hij het niveau van Feyenoord niet zou aankunnen. Tijd later wordt hij alsnog aangetrokken door Van Geel. Dat is gewoon paniekvoetbal. Wanbeleid. Van Geel moet per direct zijn biezen pakken.

Dan mag hij meteen Gudde meenemen. Gudde is een jaar of acht geleden aangetrokken om Feyenoord te laten spelen in een nieuw stadion. Begroting zou worden verdubbeld. Feyenoord zou elk jaar meedoen om de titel. 1 keer in de drie jaar kampioen moeten worden. Er is nog steeds geen nieuw stadion. Fout op fout is gestapeld. Slechte onderlinge communicatie zijn debet aan dat er geen nieuw stadion is gekomen. Ook een enorm debacle. Laat hem ook zo snel mogelijk oprotten. Tijd voor nieuw beleid en visie op dit gebied.

Lekker kortzichtig allemaal weer en het verdraaien van feiten is ook begonnen.
 

Miramar

Well-known member
Net als vorig seizoen blijft het stil vanuit de directie. Ik zou graag willen horen van Van Geel waarom een jongen als Vlaar het groepsproces binnen het elftal zou verstoren als hij mee zou trainen. Als er iemand een positieve uitwerking op een team kan hebben is het wel Vlaar. Ook al moet hij van ver komen na zijn blessure. Met al zijn ervaring had hij Feyenoord achterin kunnen leiden. De rust bewaren.

Ik zou graag willen weten waarom hij het contract van Kazim had verlengd. Geen enkele club had belangstelling voor deze spits. Domweg, omdat hij er geen klote van kan. Nog erger, omdat hij een ongeleid projectiel is en juist wel als speler met zijn wangedrag het groepsproces heeft verstoord. Miskoop van de eeuw.

Verder had hij terecht eerder aangegeven dat Kramer niet zou worden aangetrokken omdat hij het niveau van Feyenoord niet zou aankunnen. Tijd later wordt hij alsnog aangetrokken door Van Geel. Dat is gewoon paniekvoetbal. Wanbeleid. Van Geel moet per direct zijn biezen pakken.

Dan mag hij meteen Gudde meenemen. Gudde is een jaar of acht geleden aangetrokken om Feyenoord te laten spelen in een nieuw stadion. Begroting zou worden verdubbeld. Feyenoord zou elk jaar meedoen om de titel. 1 keer in de drie jaar kampioen moeten worden. Er is nog steeds geen nieuw stadion. Fout op fout is gestapeld. Slechte onderlinge communicatie zijn debet aan dat er geen nieuw stadion is gekomen. Ook een enorm debacle. Laat hem ook zo snel mogelijk oprotten. Tijd voor nieuw beleid en visie op dit gebied.

Toen er sprake was van Vlaar stond Feyenoord op ??n punt van Ajax en waren ze in Rotterdam de Coolsingel al aan het versieren voor het kampioensfeest.

Kramer krijgt niet de ballen die hij verdient en als ie er nog 5 inschopt heeft ie het voor zijn eerste seizoen goed gedaan. Van Geel heeft zat gedaan waardoor Feyenoord weer gezond is. We zijn qua niveau gelijk aan PEC Zwolle, FC Utrecht, Vitesse of FC Groningen. Feyenoord supporters willen op dit moment teveel. Mede ingegeven door de media die de medewerkers van Feyenoord uitspraken over een eventuele titel ontlokken.

Gudde heeft het net als Van Geel goed gedaan en doet geen rare dingen. Als ze over drie jaar beginnen met de bouw van een nieuw stadion lopen ze prima op schema om weer een gooi te doen om ooit weer de topclub te worden die we willen zijn. Let wel....een gooi doen naar....
 

Ivanhoe

Active member
Laat die Reza de ramptoerist lekker lullen, die moet ik nog betrappen op zijn eerste zinnige post. Ik denk dat Rutten en Koeman het bij het rechte eind hadden, er is iets mis met de cultuur bij Feyenoord en dat zit diepgeworteld in de organisatie. Mij veel te simpel om de zoveelste malaise opnieuw te wijten aan verkeerd aankoopbeleid door de TD of de zoveelste trainer die volgens de kenners hier de poppetjes op de verkeerde plek zet.
 
G

Gast

Guest
Ach het is soort Pavlov-reactie bij veel Feyenoord-supporters. Bij iedere nieuwe teleurstelling beginnen ze te roeptoeteren dat Jan en alleman op moet rotten, zijn biezen moet pakken, etc. Niet dat we daar ooit veel beter van zijn geworden de laatste 40 jaar, maar het lucht kennelijk op of zo.
 

Fabian

Active member
Ach het is soort Pavlov-reactie bij veel Feyenoord-supporters. Bij iedere nieuwe teleurstelling beginnen ze te roeptoeteren dat Jan en alleman op moet rotten, zijn biezen moet pakken, etc. Niet dat we daar ooit veel beter van zijn geworden de laatste 40 jaar, maar het lucht kennelijk op of zo.

Als een topsportmentaliteit ontbreekt, en dat is al jaren zo, kun je moeilijk negeren dat dit ook te maken heeft met poppetjes op bepaalde posities.

Daarnaast is gebleken dat diverse beslissingen op technisch vlak niet goed zijn uitgepakt. Je kunt niet stellen dat aankopen als Kramer, Van der Heijden of het vastleggen van Kazim je club verder brengen. Waarom zou ik daar niet kritisch naar mogen kijken?

Ik sta echt niet met een wit zakdoekje te zwaaien voor het Maasgebouw, maar een frisse wind binnen Feyenoord zou niet zo heel verkeerd zijn.

En laat Van Bronckhorst lekker zitten. Hoewel ik me soms zijn beslissingen wat betwijfel, zie ik geen reden om daar drastisch in te grijpen.
 

Susa

New member
Laten we eens beginnen bij het trainingscomplex van de club.

Dat kan toch eigenlijk niet meer ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk is dat niet heel professioneel, maar toch nog geen reden om zo te schutteren.
 

Fabian

Active member
Nee, maar het zijn onderdelen van het totaalplaatje. Wat betreft trainingscomplex kan het heel wat beter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, maar het zijn onderdelen van het totaalplaatje. Wat betreft trainingscomplex kan het heel wat beter.

Daarom is dat stadion dossier ook een strop. Je kan niet een trainingscomplex uit de grond stampen op Varkenoord zolang de mogelijkheid er is dat er een stadion op Varkenoord moet komen. Dan kan je wel ala AZ een stuk open grond vlakbij een snelweg gaan zoeken, maar een trainingskamp buiten de stad past ook niet bij een club al Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hadden we ten tijden van Verbeek niet gewoon nog dat trainingsveld tegen De Kuip aan?
 
Bovenaan