2019: Album releases

Unregistere

Well-known member
Heel fijn gitaarwerk op die plaat. I'm Going Away is favoriet alhier.

Zeker fijn gitaarwerk. Echte favoriet heb ik nog niet, moet ik hem nog iets vaker voor draaien.

Momenteel Hanni El Khatib in de speler. Zijn nieuwste plaat, eigenlijk een verzameling EP's. Savage Times, the Complete Collection Vol. 1-5. Staat ook veel fijn gitaarwerk op!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
2017 is een gekkenhuis qua releases, in een positieve manier :)

Body Count, God Dethroned, Midnight Odyssey, Nargaroth, Carach Angren komen nog met albums, Saille, Violet Cold (Jamel, dat vind jij leuk --> https://www.youtube.com/watch?v=EOJeYXDpYZo&t=2256s), Hetroertzen, Wiegedood, De Magia Veterum en Turia zijn al uit. En ik loop nu al achter.

edit: Ik mis de helft aan aankomende releases nog zie ik :cab:
 

Unregistere

Well-known member
Nog een fijne tip:

The Moonlandingz - Interplanetary Class Classics

Samenwerkingsverband tussen de zanger van Fat White Family - die is al knotsgek -, de gitarist van die band en leden van The Eccentronic Research Council. Sean Lennon tekent voor het grootste deel van de productie en doet ook mee. In het slotnummer duikt zelfs Yoko Ono op.

Volslagen kierewiet, denk een beetje aan The Flaming Lips ten tijde van hun hoogtijdagen rond The Soft Bulletin.

 

Makanaky

Well-known member
Dit schreef ik op een ander forum als antwoord op de vraag of iemand ze had gezien op Eurosonic:

"Ja, ik. De zanger is nogal geflipt; afgelopen vrijdag stond hij in een zelfgemaakt (ductape) glitterstringetje waar de bos flink uitstak en met op het voorhoofd LEAVE en swastika's op de romp met lipstick gekalkt, iets ten berde te brengen wat het stempel kwaliteit bij lange na niet mag krijgen. 'Everyday is like a kick in the cunt' meende ik verstaan te hebben. Ja, en we leven in 1978 zeker."

Qua tips: Tom Hickox - Monsters in the Deep. Prot?g? van Richard Hawley. Hoor ook wel raakvlakken met John Grant en Sean Rowe.
 
Laatst bewerkt:

André

Well-known member
2017 is een gekkenhuis qua releases, in een positieve manier :)

Body Count, God Dethroned, Midnight Odyssey, Nargaroth, Carach Angren komen nog met albums, Saille, Violet Cold (Jamel, dat vind jij leuk --> https://www.youtube.com/watch?v=EOJeYXDpYZo&t=2256s), Hetroertzen, Wiegedood, De Magia Veterum en Turia zijn al uit. En ik loop nu al achter.

edit: Ik mis de helft aan aankomende releases nog zie ik :cab:

God Dethroned bestaat dat ook nog ?
 

Janssen

Well-known member
Ik zag deze net op de kalender

Bj?rn van der Doelen - De Cowboy, de Outlaw, de Sheriff en de Hoer (2017)
vanaf vrijdag 21 april te koop
 

Unregistere

Well-known member
Nieuwe Spinvis is ook dikke prima hoor. Als je van Spinvis houdt dan uiteraard, want anders moet je ook deze links laten liggen.
 

Abubakari

Well-known member
Nieuwe Hallo Venray (over Nederlands goed gesproken) is ook een erg te gekke plaat. Begint hard en eindigt rustig. Twee gezichten van Hallo Venray. Gister in Vera gezien, geweldig! Ik ben enorm fan de drummer van Hallo Venray. En ook van de andere twee trouwens.
 

Unregistere

Well-known member
Nieuwe Hallo Venray (over Nederlands goed gesproken) is ook een erg te gekke plaat. Begint hard en eindigt rustig. Twee gezichten van Hallo Venray. Gister in Vera gezien, geweldig! Ik ben enorm fan de drummer van Hallo Venray. En ook van de andere twee trouwens.

Die vond ik dan weer wat minder. Heb veel betere platen van ze in de kast staan, maar misschien moet ik hem nog een paar keer beluisteren.

Was vorige maand het cadeautje van de Excelsior Supportersclub. Deze maand was dat Spinvis, in de luxe uitvoering.
 

Abubakari

Well-known member
Die vond ik dan weer wat minder. Heb veel betere platen van ze in de kast staan, maar misschien moet ik hem nog een paar keer beluisteren.
Verdiend wel wat meer luisterbeurten, ik was na de eerste luisterbeurt ook nog niet enthousiast.

Vond je SHOW wel te gek? Die heb ik nu opstaan. Om precies te zijn Buildings, mooiste Hallo Venray nummer ooit vind ik dat.

Mooie van Hallo Venray vind ik dat ze vele gezichten hebben. Van die bands die continu in de herhaalstand blijven staan heb je er veel te veel waarvan een nieuwe plaat al gauw niks meer toevoegt.
 

de waan

Well-known member
Hallo Venray heeft meestal wel wat draaibeurten nodig om goed tussen de oren te landen.

Dank voor de tip, wist niet eens dat ze een nieuwe plaat hadden.
 
Bovenaan