2019: Album releases

Janssen

Well-known member
Zomaar een greep uit acts die aangegeven hebben met een nieuw album te komen in 2017.

Arcade Fire -
Austra - Future Politics
Beck -
Cloud Nothings - Life Without Sound
Depeche Mode - Spirit
Drake - More Life
Dirty Projectors -
Elbow - Little Fictions
Foxygen - Hang
Feist - Pleasure
Fleet Foxes -
Gorillaz -
Grizzly Bear -
Haim -
Laura Marling - Semper Femina
LCD Soundsystem -
LIV -
Mac DeMarco -
Modest Mouse -
Real Estate -
Run the Jewels - Run The Jewels 3
Ryan Adams - Prisoner
Sohn - Rennen
St. Vincent -
Strand of Oaks - Hard Love
The Flaming Lips - Oczy Mlody
The Killers -
The National -
The War on Drugs -
The xx - I See You
Ty Segall - Ty Segall
Vampire Weekend -
Vitalic - Voyager

Zitten een aantal hele interessante tussen. De nieuwe RTJ bevalt alvast goed.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Nog een aanvulling:

The Kik - Stad En Land

Tift Merritt - Stitch Of The World

Moss - Strike

The Jesus & Mary Chain - Damage And Joy

Dua Lipa - Dua Lipa

Jesca Hoop - Memories Are Now

The Shins - Heartworms

Spoon - ?
 
Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Molochs - America's Velvet Glory
Flo Morrissey & Matthew E. White - Gentle Woman, Ruby Man

Komen eraan:

Peter Silberman - Impermanence (zanger Antlers)
Grandaddy - Last Place
Timber Timbre - Sincerely, Future Pollution
 

Makanaky

Well-known member
Re?nie-album, zit ook een tourtje (o.m. Motel Moza?que) aan vast. Of ze daarna doorgaan?
 

Ivanhoe

Active member
Re?nie-album, zit ook een tourtje (o.m. Motel Moza?que) aan vast. Of ze daarna doorgaan?
Okay thanks, daar zal het wel bij blijven dan, ze zijn ook geen 20 meer en kan nou niet bepaald zeggen dat er een stijgende lijn in zat toen ze nog bij elkaar waren. Na The Sophtware Slump ging het toch wel downhill.
 

Makanaky

Well-known member
Als ze van het beste van Sumday en Fambly Cat 1 plaat hadden gemaakt, was dat gewoon een erg goed album geweest. Niet in de orde van grootte van z'n voorgangers maar toch.
 

Makanaky

Well-known member
Aangekondigd voor april, traditioneel d? maand met de meeste interessante releases en clubshows:

Father John Misty - Pure Comedy
 

Janssen

Well-known member
The xx valt erg tegen en ook de nieuwe Elbow heeft het niet. Januari was geen beste maand.
 

Unregistere

Well-known member
Ik vermaak me toch wel met een aantal vroege releases hoor.

America's Velvet Glory van The Molochs bijvoorbeeld. Lekkere gitaarpop met invloeden uit de jaren '60 en '70, elf liedjes in iets meer dan een half uur.

En Process van Sampha. Donkere zanger die zijn songs grotendeels van achter de piano brengt. Werkte al samen met o.a. Drake en Kanye West. IJzersterke plaat wat mij betreft, doet me soms wat aan Benjamin Clementine denken, maar dan ook met een modernere omlijsting. Kan me op dit moment al goed voorstellen dat deze plaat eind december in de top tien van mijn jaarlijst staat.
 

de waan

Well-known member
Wow, pindakazen, bestaat dat nog?

Ik ben vooral erg benieuwd naar Real Estate. Komt uit in maart.
 

Makanaky

Well-known member
Tuurlijk, voor mn iPod heb ik fysieke bestanden nodig want ik weiger te betalen voor mobiel internet en/of Spotify-achtigen.
Die Sampha vond ik trouwens wel h??l erg poppy. Geef mij dan maar de klassieke scholing van Clementine (nieuw nummer met Gorillaz is weer goed) en dan vooral live.
 

Janssen

Well-known member
2017: Album releases

2017: Album releases

Heb laatst toevallig mijn Soulseek account nog eens aangezwengeld. Werkt nog prima.
 

Makanaky

Well-known member
Ook voor Afrikaans vinyl wat anders gewoonweg niet te krijgen is of je moet er een godsvermogen voor neertellen.
 
Bovenaan